Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Сідло.
Схоже, що рідне.
Зняв всі заклепки, тобто зняв чепрак з основи. До речі, п’ять "заклепок" – з доволі м’якими вусами, що вигинаються, а три (центральна спереду та дві крайні ззаду) – справжні заклепки, з міді чи мідного сплаву. За відсутності "дремеля" з останніми прийшлося "повозитися", вибивав загартованим стрижнем, спочатку ззаду.
Основа комплектна, має незначну іржу. Обслугував, підновив фарбу (реакція на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 03#p255403 ) покриття сірою емаллю ПФ-115.
Фото:
Чепрак має клеймо "Чепрак", товстий (до 7 мм), жорсткий, у задовільному стані.
Провів повний цикл обслуговування. Промив з рідким милом, просочив у розчині желатина, омив водою, витер від осаду желатина, на пару годин виклав на ганчірку (щоб прибрати залишки води), надів на основу сідла (через харчову плівку), тимчасово закріпив гвинтами М5 через отвори та за допомогою тканинної ізострічки. Висушував у кімнаті тиждень, поступово знімаючи обмотку. Чепрак набрав жорсткості. Просочив морилкою (для більшої рівномірності кольору), промазав декілька разів з обох сторін спочатку льняною олією, а потім — розчином воску в уайт-спиріті, прогрів, дещо пополірував.
Фото:
Зібрав сідло у такому порядку:
1. встановив спереду "дзьоб", розклепав центральну мідну заклепку, потім закріпив дві бокових.
2. розклепав ззаду дві бічні мідні заклепки, потім закріпив всі інші.
3. зібрав вузол натягу з гайкою у крайньому положенні, вставив на місце, зробив попередньо натяг чепрака.
Фото:
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)