Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
сравнивал когда-то крылья, без измерений,
точно в-34 и 542 ,белые сняты с в-301
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 12#p174312
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Страницы Назад 1 … 8 9 10 11 12 … 16 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
сравнивал когда-то крылья, без измерений,
точно в-34 и 542 ,белые сняты с в-301
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 12#p174312
Носорев Тарас, побачив.
1. Довжина переднього крила мого В-541 приблизно на 90 мм менше.
2. Форми зрізів, вид збоку:
3. Форми зрізів, вид зверху:
Що є, то є. Так і залишу.
Змінив гальмівні ручки: ліва — заднє гальмо, права — переднє:
Так значно краще.
Sedoy-K, окей.
А я свой 541 буду разбирать полностью и чашки из рулевой колонки выбью, чтобы взвесить раму на точных весах. Уже знаю вес за 1965, 1966, два за 1967г. Теперь узнаю и за 1969г.
Там УЖЕ наблюдаю три разницы!!!
Носорев Тарас, а якщо зважити одну таку чашку від ХВЗ окремо, то можна буде чашки з рам не вибивати .
Щоб оце мені кілька років тому сказали, що я буду з цікавістю читать на форумах про довжину вусів підкрилків 50-ти річних велосипедів
Sedoy-K, пророблена дійсно титанічна робота. В мене лежить в коробці розібраний до гвинтика В37... Коли уявляю скільки доведеться провести робіт то не добре стає
Питаннячко, можливо я не уважний і в темі це згадувалость... Чим і як робили цировки?
dorogan_mihail, тут про цировки я не писав.
Цей екземпляр В-541 не для музею, оскільки є невідповідності: перефарбований, немає туклипсів, повного комплекту ключів, спиці та гума не ті, а тут ще виявилося, що крило переднє коротке, інше. До речі, проект ще не закриваю.
Я вже робив цировки на передньому крилі В-110, на всьому В-22, і ось зробив на В-541. Спробував різні варіанти. Щоправда, ще не робив з порошковою фарбою, а тільки з емаллю. Досвід невеличкий, але вже є, можу щось написати.
Варіант 1. Знежирити. Наклеїти малярну матер'яну (синтетичну) стрічку як трафарет. Ретельно прикатати гумовим валиком краї стрічки. Нанести фарбу. Через декілька хвилин обережно прибрати стрічку.
Фарбу можна наносити з балона, або кистю, поролоном, ... .
Якщо з балона, то потрібно закривати всі поверхні, куди фарба не повинна попасти. Фарбу наносити здалека, щоб під тиском газу її не задуло під стрічку. Шар фарби однорідний та зовсім незначний: це ж не основний шар, а декор.
Якщо кистю, поролоном, то фарба не повинна бути дуже рідкою, не потрібно тиснути, інакше теж зайде під стрічку.
Цей варіант з надмірною тратою фарби, хоча скільки її там! Малярна матер'яна стрічка не тільки добре тримається, а й легко відривається, не втрачаючи форму та можливість знов приклеюватися, що важливо при укладанні. Ще її можна розрізати повздовж, щоб легше робити криві ділянки.
Відстань між стрічками потрібно робити менше, ніж ширина цировки.
Варант 2. Як варіант 1, тільки замість стрічки застосувати трафарети.
Варіант 3. Значно економніший. Знежирити. Фарбу наносити зі шприца, коректора, трубки (як з медичної крапельниці) або з чогось подібного. Тобто з ємності з невеличким отвором. Але при цьому потрібно доволі довго готуватися: щось робити для отримання вірної траєкторії, фарбу розбавляти (сильно, але в міру), притримуватися однакової швидкості руху, все ретельно продумати, розмітити. Це найкращий варіант для цировок на ободах коліс та на прямих ділянках цировок на плоскій поверхні.
Варіант 4. Пензликом. Навряд чи можливий. Хоча В. Ходеєв колись її зображав. Десь читав про рейсфедер. Не знаю, у нього гострі краї та малий запас фарби.
Спочатку один колір. Після висихання — інший. Десь потрібно підправити.
Потім уся поверхня покривається прозорим лаком.
Якість залежить від багатьох факторів.
Історія довга. Потрібно спочатку потренуватися.
На цьому В-541 в мене якість не дуже. Чомусь були підтікання, звідсіля іноді нерівні краї. Мабуть, розслабився . Температура була не дуже ... Варіантів виправдань як завжди не бракує!
Sedoy-K,
Чомусь були підтікання, звідсіля іноді нерівні краї
помарок немає у того хто нічого не робить Дякую. Для себе відкрив що є синтетичний малярний скотч. Якось тренувався робити трафарети на своєму МейдИнІталі))) то фарба з балону підтікала під паперовий малярний, а дружина говорила- візьми валик
Буду тренуватись, ще раз дякую.
Я заказал плоттерную порезку Оракала. Лист сантиметров 40, на полосы. Примерно по 15 мм плёнки через 1 или 1,2 мм просвет. Резанный на плоттере Оракал сдаётся заказчику на монтажной плёнке, т. е. взаимное положение нарезанных элементов сохраняется, и легко переносится на нужную поверхность.
Тупо ножницами нарезаю трафареты
и клею на раму, как надо. Здесь коллеги делали более узкую нарезку, но не принципиально:
Работа коллег Бегущая Черепаха и Євгеній76
Работаю художественной кисточкой, нанося краску вдоль линии. Не жирно, и не стараюсь прямо чётко замазать и полностью укрыть. Смазанные участки есть и на заводских цировках, но их никто не видит — в глаза не лезут.
Знову вуса й крила.
Підрізати вуса — невелика проблема. Для В-025 "Школьник" робив, тому що початкова комплектація прийшла без вусів на заднє крило:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 73#p250473 .
Зняв з В-541 вуса, пішов у гараж / майстерню, а там з'явилася думка покопатися в "засіках". "Розкопав" аж 5 вусів, і все на 28". Поміряв довжину, і виявилися два вуса коротше інших. Приблизно на сантиметр. Тоді згадалося, як я, не підозрюючи про підступ укорочених вусів для В-541, вибирав вуса по-красивіше й по-вужче в місці кріплення до крила.
От і прояснилася загадка. Два висновки: а) достаток у засіках може зіграти жарт; б) вуса краще тримати на гаку, ніж лежачи купкою.
Поставив на В-541. Довелося злегка розширювати крила. Ця справа не складна й навіть швидка: розвідний ключ + шматок шкіри (захист від травм), і прохід по обом сторонам крила з невеликим відгином.
Фото:
Так значно красивіше! Подяка Тарасу!
Ну а фарбувати вуси буду по теплій погоді. Поки ще не фініш.
Где-то читал о рейсфедере. Не знаю, у него острые края и малый запас краски.
Рейсфедер это классика черчения тонкими линиями. Чертили-то тушью. Но думаю, что и краску можно подобрать, поэкспериментировав. Острые края же, имхо, можно подзатупить надфилем.
Малый запас краски? Ну, мы-то с Вами в школе еще успели пописАть перьевыми ручками, так там запас чернил ещё меньше.
Особливі риси (прикмети) В-541 1970 року випуску (з посиланнями на зображення)
1. Рама https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 47#p254547 :
— паяна. Всі розміри тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 74#p256474 ;
— найбільш відома особлива прикмета: припаяний "зуб" кріплення насосу на похилій трубі біля керма (другій встановлюється завдяки стандартному хомутику ХВЗ);
— "хохлома" – широка;
— мостики – трубка;
— бонкі – "пеньки";
— дропи мають вирізи у формі півкола зі закругленими кутами;
— рік випуску та номер рами – на правому дропі;
— відстань між дропами приблизно 115 мм;
— є обмежувач переміщення манетки;
— фарбування: емаль з лазур'ю (lasur, лесир);
— передній шильдик латунний, з написами ХВЗ та СССР, із зображенням ластівки на фоні голубого неба https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 43#p256243 ;
— три деколі. Дві на похилій передній трубі ("Спорт" та "Завод диплома 1 степени"), одна на трубі під сідлом, з написом "В-541" та зображенням атлета, що спрямований угору.
— є двоколірні ліновки.
2. Вилка. "Корона" з широкою "хохломою", без хромованої "сорочки". Труба керма – стандартна. Труби пір'я – овальні, змінного перерізу, з напівкруглими кінцівками на запаяних дропах. Відстань між дропами приблизно 100 мм. Є ліновки https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 81#p254881 .
3. Колеса:
— втулка переднього колеса під вісь 8 мм довжиною 140 мм (довга). Гайки кріплення – "баранчики" М8х1. Конуси з кільцевою проточкою https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 68#p254868 ;
— втулка заднього колеса. Механізм тріскачки вбудований у втулку. Зірки 14, 16, 18, 20 зубів, товщиною 2 мм. Два кільця між ними по 3.5 мм, а трете кільце приєднане до зірки 14 зубів. Гайки кріплення – "баранчики" М10, з них правий – подовжений на 2 мм https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 31#p254931 ;
— ободи з алюмінієвого сплаву, профіль – швелер, обидва на 36 спиць, стики – зварні. Зовнішній діаметр приблизно 632 мм. Ширина 27 мм, внутрішній посадковий розмір 20 мм, висота профілю 14 мм. Вага ободу приблизно 560 г;
— колеса зібрані на 3 хреста https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 61#p255161 ;
— спиці ф1.8 мм, G14, довжини 300 мм (передні), 294, 298 мм (задні);
— гума. Шини 622-32.
4. Каретка:
— вал довжиною 130 мм (це виявив не відразу: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 54#p258954 ), а й 140 мм теж можливий варіант. Підшипники, чашки, контргайка – звичайні для ХВЗ;
— шатуни з повздовжньою виїмкою довжиною 170 мм, кріплення – клин. Правий шатун – трилапка. Зірка 48 зубців, знімна, з товщиною зубців 2 мм https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 36#p254536 .
— педалі – спортивні, з тукліпсами (з ремінцями) https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 64#p254864 .
5. Задній перемикач швидкостей (суппер) типу паралелограм, сталевий, із зображенням "блешня" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 99#p254599 .
6. Манетка одинарна, з написом ХВЗ. Кріплення – хомутик https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 59#p254859 .
7. Ланцюг 12.7 х 2.4 мм, тобто для тонких зірок, на 4-8 швидкостей.
8. Кермо з алюмінієвого сплаву, діаметр трубки 24 мм, без потовщень. Ширина керма (по центрам отворів) 335-340 мм. Винос – сталевий, довгий (приблизно 90 мм), цільний. Обмотка керма – біла, ПВХ на матерчатій основі, тільки на нижній хват.
9. Сідло. Без пружин, з чепраком коричневого кольору, та з натяжним пристроєм https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 01#p255401 . Труба під сідлом ф24.8 мм.
10. Гальма типу "краб", з написом "Харьков". Плече приблизно 81 мм. Центральний тросик не прикручується, а вставляється. Гальмівні ручки з "крутилками" з мілкою насічкою. Переднє гальмо – права ручка, заднє – ліва. Тросики звичайні. https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 64#p257064 .
11. Щитки мають округлий переріз. Задній — з катафотом типу "човник" та вушком для кріплення до верхнього мостику. Передній – подовжений спереду. Вуси кріплення крил довжиною 350 мм (скорочені). Все пофарбовано у колір "слонова кістка".
12. Заспокоювач ланцюга. Кріплення – хомутик.
13. Сумка для інструменту горизонтальна, з лінолеуму, коричневого кольору, з характерним тисненням (звичайна для тих часів), закріпляється під сідлом.
14. Насос стандартний, з клеймом ХВЗ на ручці.
Загальний стан.
Склалося враження, що цей велосипед не був у довгій експлуатації: усі підшипники були у доброму стані. Можливо тому, що отримав майже лобове зіткнення (вилка була погнута навскоси), після чого не дуже ретельно (
) зберігався (вигоріле фарбування лівої сторони, інші ушкодження, кудись зникли значна частина ходової та передній щиток) https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 32#p254532 .
Рама не згнила, оскільки всі вентиляційні отвори були відкрити.
Проведена комплектація, максимально наближена до вихідної.
Комплектність.
Передній щиток має меншу приблизно на 90 мм довжину (підрізаний попереднім хазяїном чи не рідний для моделі ?).
Немає:
— повного комплекту ключів, іншого наповнення сумки для інструменту;
— ременів до туклипсів.
Оновлення:
1. повне фарбування зі збереженням кольорової гами (емалі, лак), обробка поверхонь автовоском;
2. повне обслуговування всіх вузлів;
3. сучасні обмотка на кермі, спиці, шини та камери.
Фото будуть далі (чекаю нагоди).
Потеплішало й з'явилося сонце в димку (краще б хмаринки час від часу його закривали), і викотив апарат на фотосесію. Вийшло не дуже (тіні), але все можна поправити.
Отже, В-541 "Спорт", 1970 року випуску, номер рами 001416. Від ХВЗ.
Попереду "поїхало" та більш точне налаштування. Далі буде ...
Sedoy-K, какая прелесть!
Коллега, поздравляю с успехом этого проекта!
Veksha, дякую! Колись конструктори та дизайнери добре попрацювали. Мені пощастило із "заготовкою": вона не згнила. І з комплектацією: майже все відсутнє доволі швидко знайшов (не все ще повикидали). Ну і попрацював, вже дещо знаю що і як робити. Відволікає від жахливих обставин навколишнього безумного світу.
Страницы Назад 1 … 8 9 10 11 12 … 16 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.