MaksM, я Вас невірно зрозумів. Мій стереотип мислення був такий: В-849 випускали до 1979 року включно, а на той час вже багато виробників вело перейшли на педалі зі сплаву алюмінію, які набагато легші, простіші в конструкції та технологічні, ніж сталеві. Тому при переході на шестизначні моделі Десна-2 (з 1980 року) і педалі бажано (можна?) було змінити на більш сучасні.
Але. На фото з https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 68#p247468 та (нижче) https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p247476 , які виклав Odyssey, бачимо, що сталеві педалі перейшли на шестизначні моделі Десна-2. Скоріше за все, ЖВЗ мав свої не виснажені потужності виробництва сталевих педалей і стояв наприкінці черги на нові моделі педалей зі сплаву алюмінію, яки все ще були у дефіциті.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)