Re: Спутник В-37 1968 г.
Могу измерить то, что установлено, а Вы, как корифеи, решите как это классифицировать).
Если нужно, скажите, как измерить.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Спутник В-37 1968 г.
Могу измерить то, что установлено, а Вы, как корифеи, решите как это классифицировать).
Если нужно, скажите, как измерить.
SD, Такие исследования лучше в профильных темах проводить. А если в частной — то в своей, иначе потеряется. А в данном случае, нужно с кем-то скооперироваться, у кого гарантированно родные с шоссера 552, чтобы понять разницу.
Впрочем, инереса ради, может сравнить тормоз с хозяином темы — мало ли что вылезет.
Когда обнаружили и обнародовали (к сожалению, не помню, кто, и не могу найти), что полностью одинаковые внешне тормоза параллельных турингов и шоссеров отличаются, отличия нашли в этих размерах:
Ну, нужно, очевидно, брать точно центры. Крепление колодки по овальной дырке сместить до упора вниз, и там брать его центр.
Добавлено: 26-11-2024 21:42:51
Вот же! https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 35#p252635 И прямо про этот тормоз!
Всё разрулено, и ссылка туда мной же добавлена в статью. Затуркался, да простит меня Тарас, что вылетело из головы И дальше там коллеги добавили свои наблюдения.
Теж бачив, але не пам'ятав де. Тільки залишилося в пам'яті "вузьке — широке"; один з варіантів — для В-541; візуально добре відрізняються положенням напису "Харьков" (лівіше — правіше). На моєму В-541 все було ОК.
Додам таке. На "Спутниках", "Туристах", В-541 є крила, а на СШ вони не передбачені. Крила диктують більш ширшу конструкцію. Мабуть, це і є причина у різних розмірах.
Колеги, таке питання: на В-37 мостик задніх гальм має вигляд П-подібної перемички. Між його стінками має бути якась втулочка? Щоб при затисканні осі гальм ці стінки не деформувалися? Чи потрібно самому туди щось підбирати?
У меня есть оба варианта клещей. Одни пришли с в-37, вторые покупал отдельно. Когда сравнил, сначала тоже удивился, что длина лапок разная. Причем, тот, что с маленьким ричем до заднего обода не дотягивается. Ставил на мутный.
route 66, чтобы не деформировалась, лучше что нибудь подобрать и подложить.
Між його стінками має бути якась втулочка?
По заводу . Однако, сдуру и трубчатые мостики плющат, конечно
Потому не помешает
И вот смотрите, тут на фото нижний язычок такой, зря вниз оттопырен. Это явно не по заводу. Так мостик действительно может сполющиться даже при слабой затяжке. Нужно, чтобы он был загнут вверх от этого положения, заправлен туда внутрь, чтоб упираться против затяжки.
Мостик на моїй веломашині вже був деформований, я його вже трохи правив, язичок заправляв всередину, але при обережному затисканні його все одно видавлює. Тому самий вірний метод все таки встановити туди дистанційну втулку.
Цей задній мостик на всіх моделях якийсь напівфабрикат. Його конструктивна недостатність очевидна навіть для чайника...
при обережному затисканні його все одно видавлює.
Тогда однозначно какую-то типа дистанционную проставку (хоть трубку) туда ставьте. А кто будет вокруг такой рамы махать сварками-пайками, будет знать, что этот стык требует запайки или аккуратной заварки.
Вот потому его попробовали на В-37, да и быстро отказались в дальнейшем.
Ну що, став я щасливим власником ще одного ХВЗ, на цей раз Спорт В-542. Вел комплектний, не вистачає тільки крил та різноманітних щитків. Наведу порядок в гаражі, сфотографую на фоні білої стіни.
В цілому стан не поганий і здається велосипед їздив не дуже багато. Але вже дома, коли роздивився, виявився неприємний нюанс з рамою. Не зовсім зрозуміло походження цього пошкодження. Спочатку було схоже наче в середині замерзла вода і трубу порвало. Але ж як таке може бути? Тріщину я трохи розколупав ножем, труба наче розслоїлася, наскрізної дірки поки немає. Поки більше схиляюся до того, що раму пісочити, рану запаяти і фарбувати з нанесенням наклейок під лак. Хотілося б залишити в оригінальній фарбі, але на ній забагато сколів.
Якщо глянути з іншого боку, то на нижній трубі зовсім ніяких пошкоджень, видно що гнутою вона не була. По лінійці верхня труба рівна.
Можливо далі все що буду по ньому робити краще виділити в окрему тему?
route 66, не хочу сильно засмучувати, але труба прогнила наскрізь. Те що ви бачите, вже не труба, а підсилювач.
Таке не запаювати потрібно, тим більше ви ж пам'ятаєте, що це саме навантаження місце. Тут потрібно міняти фрагмент або всю трубу.
Схоже сервант в якому зберігали велосипед протікав строго в одному місці. Трішки попадало по верхній трубі, а нижній дісталося найбільше.
Чи робити окрему тему, ваш вибір. У нас і так і так роблять. В сенсі, що може бути все в одній темі, можна і по конкретним екземплярам. Можна все в одній, а особливо цікаві окремо.
Трохи новин по Спутнику. Придбав нові шини та камери. Спиці почистив до блиску наждачкою, і на передньому колесі, і на задньому (на фото це ще не зафіксовано ). Міра тимчасова, бо з часом з ними буде те саме. Заодно заглянув в передню втулку, в такому стані вона була, так і залишив:
З заднім планувалася аналогічна процедура. Замінити шину, камеру, почистити спиці і обслужити втулку з тріскачкою. Але коли зняв зірочки, то розгледів що зовнішній ряд спиць побито ланцюгом. Спиці почистив і надіявся що поки так покатаюся. Але мені захотілося одну з них викрутити і заміряти, в результаті чого маємо одну зламану. Тому замовив комплект спиць (наче Флагман), буду пробувати набрати спочатку заднє колесо, якщо успішно то потім мабуть і переднє. Деякий досвід по мотоколесам є, комплектацію та збирання велосипедних колес читав, надіюсь справлюсь.
Спицы после очистки наждачкой можно смело выбрасывать
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Спутник В-37 1968 г.