Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16
В балоні має бути "стандартна" різьба, можна кран на балоні замінити на кран від побутових балонів, а там вихідна різьба та що треба.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16
В балоні має бути "стандартна" різьба, можна кран на балоні замінити на кран від побутових балонів, а там вихідна різьба та що треба.
Вот именно "має бути", а так может быть, что угодно.
Насколько видно, на велосипеде цвет металлик, насколько корректно подбирать цвет по RAL большой вопрос.
Металік? Нумар колеру? Ахах, хлопцы, не смяшыце! фарба-срэбранка, лак цапон і фіялетавы колер "снежка". Карыстаца гатовай не раіў бы бо яна дужа хутка сохне, частка нават не паспеўшы даляцець да металу.
Это по-нашему
І так, атрымаў я сення свой першы досьвед пайкі аб якім я напісаў у адпаведнай тэме.
І вось што мне з гэтым дапамагло.
Пост. Змяніў балон на стандартны прапанавы, які легка можна абмяняць на АГЗС і усталяваў рэуктар.
Прыйшлося трошкі паскажацца каб яго прычапіць да паста.
Каб праца рухалася мне трэба было змяніць гарэку. Знайшоў па аб'яве ГЗУ але прадавец прынёс з сабоў і Г3-03 якая была у лепшым стане. Аглядзеўшы іх і не заўважыўшы паміж імі розніцы абраў Г3-03.
Разам с гарэлкай у прадаўца былі з сабоў трубкі і канцавікі, сярод каторых былі трубка 3П і адпаведны канцавік. Взяў і іх, і як высветлілася, не дарэмна. Яны са свістам усталі ў ужо наяўную ў мяне гарэлку.
Мяркую што літара "П" адпавядае прапану, так і канцавік быў падобны на тое, як вучылі ў артыкулах перапрацоўваць ацэтыленавыя гарэлкі пад прапан.
Antonygo, . Но надписи на ручке горелки не видно. Я не понял, что за горелка
Antonygo, горелка, таки ацетиленовая. А переделка ацетилена на пропан это замена инжектора, а не мундштука. Но если работала у вас на пропане, значит переделана.
Працаваў я іншай, так сама ацэтыленавай. Але скарыстаў трубку з маркіроўкай "П", канец якой непасрэдна ўстаўляўся у гарэлку быў карацейшы за ацэтыленавы і інжэктар прыйшлося выкруціць. У выніку ўсё даволі стабільна працавала.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16