Re: Мій гараж

Arioh пишет:

З кронштейном шось придумаю

Що ви всі розумієте? У колеги фетиш на кронштейни, тому він їх не зрізає навіть перед перефарбовуванням (Голандець наприклад)  img/ag

Re: Мій гараж

CustoмBicyclь, фары светят обыкновенно, как и все подобные фонарики на трёх светодиодах с тремя батарейками ААА. Разница с фонариком только в размытом по горизонтали пятне из-за правильного рассеивателя.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Мій гараж

Переїхався на роботу на Швейку, прікольно досить він їде, і комфорт і швидкість. І по бруківці якось не колбасило сильно, при тому шо резина на 6 атм набита, на грубших шинах набитих на 3+ атм гірше трясе. І руль досить зручний. Може навіть лишу райзер, треба трохи поїздити по місту по різному рельєфу, мб вел буде скоріше міський телепортатор ніж турінг.

Re: Мій гараж

Як раз турінг з нього був би зачьотний..Цікаво скількі важить рама?

Re: Мій гараж

andrezin, Ну одне другому не мішає впринципі), баран тоже попробую на ньому. Рама приблизно 2,8кг важить вилка десь 950г.

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

вел буде скоріше міський телепортатор ніж турінг.

А ще дві сторінки тому було:

Arioh пишет:

Класичний турист сінгл з бараном і торпедою на 28мм резині і двойних дуже низькопрофільних ободах .

CustoмBicyclь пишет:

Це остаточна концепція для нього?

Arioh пишет:

Та остаточна.

img/ag "Постоянное непостоянство тоже постоянство"

Re: Мій гараж

Ну так я міняти нічо і не збираюсь на ньому. З рулем оприділитись  тільки треба.

Re: Мій гараж

Хух, аж відлягло!  img/ag
Гармонійний вийшов, і райзер вписався  img/bs

Re: Мій гараж

Дуже комфортний він получився, незнаю чи діло в ободах в яких профіль навіть чуть  нижчий як в одинарних, чи в передньому колесі на 40 шприх, але ніколи не думав шо по ямах, бруківці і через парк можна буде їхати з повним пофіігізмом на 28мм резині(передня взагалі 26мм) набитій на 6 атм. При тому шо в плані швидкості/розгону він теж норм на відміну від Міфи.

Spoiler

Правада на деяких вулицях в центрі  на ньому не проїхати, там тупо колеса застрягнуть  в шпарах img/ag .

Re: Мій гараж

Arioh, вилка і задній трикутник очевидно з правильних труб і з правильною геометрією — вони гасять 90%, шини ще 8%.

Re: Мій гараж

По трохи зборка горняка просувається, виточив співробітник мені чашки-перехідники з 1 1/8 на ту хромовану дюймову вилку, тепер лишилось докупити підсиділ, скат на заднє колесо, праву чашку каретки і систему.  Тріщотка буде 14-28 1х5 майлардівська "шнековтулка"  img/ag . Сопля фаворіт буде, манетка фз.  Тормоза напевно кантіки будуть. З системою фз поки, є сенс овал ставити? (біопаче і т.п.  не проблема знайти).

Десь бачив на форумі формулу по перерахунку передачі з 28 на інший діаметр колеса, яшо хтось памятає дайте посилання будь-ласка  img/ah .

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

є сенс овал ставити?

Для рівнинної місцевості і лайт-туризму сенсу нема. Якщо сильно в"ючити багажники, то і на рівнині з"являється невелика користь овалів. Тому: що знайдете, те і ставте без зайвих заморочок  img/bs

Arioh пишет:

формулу по перерахунку передачі з 28 на інший діаметр колеса

Ставте зірку системи на 46 , гарантовано не прогадаєте з діапазоном  img/bs

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

Десь бачив на форумі формулу по перерахунку передачі з 28 на інший діаметр колеса, яшо хтось памятає дайте посилання будь-ласка

Оно? И еще пара постов ниже

Cycling is like church — many attend, but few understand

Re: Мій гараж

Торвальдсimg/thank . Тобто якшо  я умовно ставлю 48/19 на 28 колесо з рещиною 50мм для 26 з аналогічною резиною буде 26/28  = 0,92. Для 28 колеса 48/19= 2,52 для 26 колеса получається — 2,32?

Spoiler

В точних науках я трохи дуб  img/ag

Re: Мій гараж

Arioh,
Если грубо, то на каждый следующий размер колеса ведомую шестерню надо уменьшать на один зуб. Или увеличивать ведущую. Таким образом, передача 48х19 на 28" аналогична передаче 50х19 для 559 колес (26") Почему на два зуба больше? А есть промежуточные 590-е обода, как известно.