Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Ай, да хорош! img/ay

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Sedoy-K пишет:

Вітаю, з гарним надбанням!

Щиро дякую!

Sedoy-K пишет:

Щодо ліновок, то їх на цій моделі не було взагалі. Хоча вони значно прикрашають вело, тому не видаляйте їх. Навіщо Вам музейний варіант?

Якщо чесно, то менi хотiлося б розiбратися в цьому питаннi. Ось тут, наприклад, 111-411 1981 року виробництва, що має чорно-білу колірну схему крил. При цьому крила також з раннім заднім катафотом.

Sedoy-K пишет:

На моєму теж немає наскрізного отвору для переднього гальма.

Це насправді цікаво. Виходить, що видів вилок було дві? Або на заводі просто свердлили стандартну вилку, якщо був замовлений велосипед з переднім гальмом? Чи є будь-яка інформація?

Sedoy-K пишет:

Цікаво, а яка у нього "ростовка" <...> В інструкціях пишуть, що випускалися рами з 560 мм.

Поки що не заміряла, але є підозра, що найбільша. Я високого зросту, і рама мені підходить.

ХВЗ 111-411 "Україна"
ХВЗ 153-421 "mypucm"

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Odyssey, а що Ви хотіли сказати фото на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 72#p252272 ? Це ж інша модель.
Щодо педалей. Дійсно, такі за формою педалі зараз є на ринку, мабуть, китайські. Але на 111-411 ставили алюмінієві педалі з Даугавпілса. Тут навіть написано, що з 1970-го року: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 547#p66547  . Потрібно поглянути, що на них написано. На моїх є напис "Сделано в СССР" та клеймо заводу з Даугавпілса.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

紗代 (Sayo), колір крил на 111-411, як я зрозумів, зазвичай був контрастним з кольором рами, переважно білий: білий фон зображення цього козака, білі крила, білі гріпси.

Але бачив інші варіанти фарбування, наприклад, ось тут на другому фото: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 27#p239927 .
А Ви навели приклад https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 90#p229890 з чорними крилами з ліновками, саме такі, як у Вас! Білі ліновки робили, мабуть для гармонії з фоном цировок. Важливо, що для 111-411 характерна спрощена форма крил, без ребер жорсткості, що приводить до їх хронічного перекошування. Якщо у Вас саме такий профіль крил, то цілком можливо, що вони є рідними і не перефарбовувалися. Їх хазяїн міг зняти та їздити без крил, була колись така мода. Тоді вони значно краще збереглися.
Катафот відповідає моделі та року випуску вело.

Як бачите на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 33#p239933 , на вилці мого екземпляра немає наскрізного отвору. А той, що є — з різбленням М5. В інструкціях та керівництвах пишуть про можливість встановлення переднього гальма, але для цього хазяїн вело був повинен сам просвердлити отвір діаметром 6.5 мм: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

  .

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Sedoy-K, показував ручки руля та насос, про які йшла мова.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Сам робив ліновки, тому знаю, що це не проста операція.

Щоб зробити "як із заводу", потрібно мати відповідне обладнання: якусь дюзу з фарбою, і привід для рівномірного відтворення потрібної траєкторії. А ще консистенцію фарби потрібно ретельно підбирати. Для одноразового використання це занадто.

Другий варіант, кустарний: закрити зони, де непотрібно фарбувати (наприклад, малярною стрічкою) нанести фарбу пензлем чи з балону. Результат візуально відрізняється від першого: не всюди витримується ширина, не рівні краї фарби, не рівна товщина фарби, інше.

До речі, у заводських умовах не дуже дотримували симетрію в розташуванні, базові відстані. Ось характерний приклад з В-110 від ХВЗ: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 48#p221348 .

Якщо попередній хазяїн готував вело для продажу, навряд чи він робив перший варіант. Тому можна, ретельно переглянувши ліновки, зробити висновок, чи вони робилися ще на заводі, чи у кустарних умовах.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Отже, сформулюю проміжні висновки з вело.

Колег:
1. Сідло та бічні катафоти на 100% не рідні;
2. Ідентичність крил є;
3. Ідентичність передньої зірки підтверджена Інструкцією, виданою ХВЗ.

Мої:
1. Ідентичність педалей можна легко встановити по клейму на них;
2. Чи було перефарбування крил, можна встановити по якості ліновок;
3. Кермо як кермо, відповідає керму ХВЗ на вело "Україна";
4. Відсутність наскрізного отвору на вилці відповідає моделі (підтверджується як Інструкцією, так і Керівництвом, виданим ХВЗ);
5. Присутня насічка на задньому ободі. Такі ободи встановлювали на вело, де передбачене ручне гальмо. Згідно з Інструкцією та з Керівництвом, виданими ХВЗ, на 111-411 гальмо можна встановлювати тільки на переднє колесо. Висновок: або обод з насічкою не рідний, або обода переставлялися місцями.

Загальний висновок: чудова комплектація та збереженість, як для вело 1977 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Sedoy-K пишет:

3. Кермо як кермо,

На этой модели разве не более прямой руль должен быть? Вот как на Вашей.  А этот сильно похож на более старинный, у меня на В-134 сильно похожей формы. Или он вообще не ХВЗ, а например,  минский старый. Ну и установлен даже на фото неудачно.

Sedoy-K пишет:

4. Відсутність наскрізного отвору

Для люкса сверлёные были. Свои на модификацию с тормозом. Отверстие сквозное под шпильку М6. А для нелюкса сзади резьбовое отверстие М5.

Sedoy-K пишет:

5. Присутня насічка на задньому ободі. Такі ободи встановлювали на вело, де передбачене ручне гальмо.

Обода разных годов, а то и заводов. В пределах одного велосипеда их ставили одинаковые. Скорее всего, сначала — все без насечек, потом все с насечками. Независимо от тормоза.



Sedoy-K пишет:

чудова комплектація та збереженість, як для вело 1977 р.в.

Это да img/rolleyes

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

має чорно-білу колірну схему крил

Подтверждаю, на моей черной украине 1979 крылья тоже были черные с белыми линовками, только линовки были чуть толще. Похоже на перекрас.

1

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

kisa, мене зацікавило, як виглядає кермо на моєму екземплярі 111-411. Сходив у гараж, і ось фото у трьох проекціях:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)   ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Повний розмах = 60 см.
Тепер можна і порівнювати.

Добавлено: 08-08-2023 19:21:01

agafonov1980, а де схоже на перекрас: у Вас чи тут?

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Больше тут похоже. Правда я свои когда-то давно подкрашивал, но линовки не трогал. Это я помню точно.

(10-08-2023 12:32:57 отредактировано 紗代 (Sayo))

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Коллеги, решила отснять различные части (в том числе спорные) более крупным планом.

Седло:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Руль:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Добавлено: 09-08-2023 16:41:44

Педали:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Клейма — нема  img/ak

Втулки:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

ХВЗ 111-411 "Україна"
ХВЗ 153-421 "mypucm"

(10-08-2023 12:33:24 отредактировано 紗代 (Sayo))

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Линовки-цировки:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

И на сдачу
Шильдик и номер рамы:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.) ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

ХВЗ 111-411 "Україна"
ХВЗ 153-421 "mypucm"

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

Ну, положим, седло не спорное, а левое img/ag Лет на пять новее, от следующей модели. И хомут его тоже не отсюда.  Должно быть коричневое с кипятильником и плоскими рельсами img/bk
Цировки, похоже, трафаретные самопальные. Ну и что? Расцветка крыльев заводу соответствует. Вот по толщине линий не скажу — может, они и излишне грубые. Однако на общем виде отторжения не вызывают.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(09-08-2023 16:05:25 отредактировано 紗代 (Sayo))

Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)

kisa пишет:

На этой модели разве не более прямой руль должен быть? Вот как на Вашей.

Мой руль скорее похож на тот, что установлен здесь:
ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)
Только на этом фото он перевернут, причём вместе с выносом. Не знаю, зачем.

Добавлено: 09-08-2023 16:58:49

kisa пишет:

Цировки, похоже, трафаретные самопальные.

Я сразу написала, что крылья перекрашены, т.к. прямо задавала этот вопрос продавцу. Он же дал на него утвердительный ответ. Но IRL цировки грубыми не выглядят...

Spoiler

Правда у меня и зрение -6, так что моё мнение не учитывается)

ХВЗ 111-411 "Україна"
ХВЗ 153-421 "mypucm"

2