Re: ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)
Ай, да хорош!
Не займайтесь підміною понять...
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)
Ай, да хорош!
Вітаю, з гарним надбанням!
Щиро дякую!
Щодо ліновок, то їх на цій моделі не було взагалі. Хоча вони значно прикрашають вело, тому не видаляйте їх. Навіщо Вам музейний варіант?
Якщо чесно, то менi хотiлося б розiбратися в цьому питаннi. Ось тут, наприклад, 111-411 1981 року виробництва, що має чорно-білу колірну схему крил. При цьому крила також з раннім заднім катафотом.
На моєму теж немає наскрізного отвору для переднього гальма.
Це насправді цікаво. Виходить, що видів вилок було дві? Або на заводі просто свердлили стандартну вилку, якщо був замовлений велосипед з переднім гальмом? Чи є будь-яка інформація?
Цікаво, а яка у нього "ростовка" <...> В інструкціях пишуть, що випускалися рами з 560 мм.
Поки що не заміряла, але є підозра, що найбільша. Я високого зросту, і рама мені підходить.
Odyssey, а що Ви хотіли сказати фото на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 72#p252272 ? Це ж інша модель.
Щодо педалей. Дійсно, такі за формою педалі зараз є на ринку, мабуть, китайські. Але на 111-411 ставили алюмінієві педалі з Даугавпілса. Тут навіть написано, що з 1970-го року: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 547#p66547 . Потрібно поглянути, що на них написано. На моїх є напис "Сделано в СССР" та клеймо заводу з Даугавпілса.
紗代 (Sayo), колір крил на 111-411, як я зрозумів, зазвичай був контрастним з кольором рами, переважно білий: білий фон зображення цього козака, білі крила, білі гріпси.
Але бачив інші варіанти фарбування, наприклад, ось тут на другому фото: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 27#p239927 .
А Ви навели приклад https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 90#p229890 з чорними крилами з ліновками, саме такі, як у Вас! Білі ліновки робили, мабуть для гармонії з фоном цировок. Важливо, що для 111-411 характерна спрощена форма крил, без ребер жорсткості, що приводить до їх хронічного перекошування. Якщо у Вас саме такий профіль крил, то цілком можливо, що вони є рідними і не перефарбовувалися. Їх хазяїн міг зняти та їздити без крил, була колись така мода. Тоді вони значно краще збереглися.
Катафот відповідає моделі та року випуску вело.
Як бачите на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 33#p239933 , на вилці мого екземпляра немає наскрізного отвору. А той, що є — з різбленням М5. В інструкціях та керівництвах пишуть про можливість встановлення переднього гальма, але для цього хазяїн вело був повинен сам просвердлити отвір діаметром 6.5 мм:
.
Sedoy-K, показував ручки руля та насос, про які йшла мова.
Сам робив ліновки, тому знаю, що це не проста операція.
Щоб зробити "як із заводу", потрібно мати відповідне обладнання: якусь дюзу з фарбою, і привід для рівномірного відтворення потрібної траєкторії. А ще консистенцію фарби потрібно ретельно підбирати. Для одноразового використання це занадто.
Другий варіант, кустарний: закрити зони, де непотрібно фарбувати (наприклад, малярною стрічкою) нанести фарбу пензлем чи з балону. Результат візуально відрізняється від першого: не всюди витримується ширина, не рівні краї фарби, не рівна товщина фарби, інше.
До речі, у заводських умовах не дуже дотримували симетрію в розташуванні, базові відстані. Ось характерний приклад з В-110 від ХВЗ: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 48#p221348 .
Якщо попередній хазяїн готував вело для продажу, навряд чи він робив перший варіант. Тому можна, ретельно переглянувши ліновки, зробити висновок, чи вони робилися ще на заводі, чи у кустарних умовах.
Отже, сформулюю проміжні висновки з вело.
Колег:
1. Сідло та бічні катафоти на 100% не рідні;
2. Ідентичність крил є;
3. Ідентичність передньої зірки підтверджена Інструкцією, виданою ХВЗ.
Мої:
1. Ідентичність педалей можна легко встановити по клейму на них;
2. Чи було перефарбування крил, можна встановити по якості ліновок;
3. Кермо як кермо, відповідає керму ХВЗ на вело "Україна";
4. Відсутність наскрізного отвору на вилці відповідає моделі (підтверджується як Інструкцією, так і Керівництвом, виданим ХВЗ);
5. Присутня насічка на задньому ободі. Такі ободи встановлювали на вело, де передбачене ручне гальмо. Згідно з Інструкцією та з Керівництвом, виданими ХВЗ, на 111-411 гальмо можна встановлювати тільки на переднє колесо. Висновок: або обод з насічкою не рідний, або обода переставлялися місцями.
Загальний висновок: чудова комплектація та збереженість, як для вело 1977 р.в.
3. Кермо як кермо,
На этой модели разве не более прямой руль должен быть? Вот как на Вашей. А этот сильно похож на более старинный, у меня на В-134 сильно похожей формы. Или он вообще не ХВЗ, а например, минский старый. Ну и установлен даже на фото неудачно.
4. Відсутність наскрізного отвору
Для люкса сверлёные были. Свои на модификацию с тормозом. Отверстие сквозное под шпильку М6. А для нелюкса сзади резьбовое отверстие М5.
5. Присутня насічка на задньому ободі. Такі ободи встановлювали на вело, де передбачене ручне гальмо.
Обода разных годов, а то и заводов. В пределах одного велосипеда их ставили одинаковые. Скорее всего, сначала — все без насечек, потом все с насечками. Независимо от тормоза.
чудова комплектація та збереженість, як для вело 1977 р.в.
Это да
має чорно-білу колірну схему крил
Подтверждаю, на моей черной украине 1979 крылья тоже были черные с белыми линовками, только линовки были чуть толще. Похоже на перекрас.
kisa, мене зацікавило, як виглядає кермо на моєму екземплярі 111-411. Сходив у гараж, і ось фото у трьох проекціях:
Повний розмах = 60 см.
Тепер можна і порівнювати.
Добавлено: 08-08-2023 19:21:01
agafonov1980, а де схоже на перекрас: у Вас чи тут?
Больше тут похоже. Правда я свои когда-то давно подкрашивал, но линовки не трогал. Это я помню точно.
Коллеги, решила отснять различные части (в том числе спорные) более крупным планом.
Добавлено: 09-08-2023 16:41:44
Клейма — нема
Ну, положим, седло не спорное, а левое Лет на пять новее, от следующей модели. И хомут его тоже не отсюда. Должно быть коричневое с кипятильником и плоскими рельсами
Цировки, похоже, трафаретные самопальные. Ну и что? Расцветка крыльев заводу соответствует. Вот по толщине линий не скажу — может, они и излишне грубые. Однако на общем виде отторжения не вызывают.
На этой модели разве не более прямой руль должен быть? Вот как на Вашей.
Мой руль скорее похож на тот, что установлен здесь:
Только на этом фото он перевернут, причём вместе с выносом. Не знаю, зачем.
Добавлено: 09-08-2023 16:58:49
Цировки, похоже, трафаретные самопальные.
Я сразу написала, что крылья перекрашены, т.к. прямо задавала этот вопрос продавцу. Он же дал на него утвердительный ответ. Но IRL цировки грубыми не выглядят...
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ 111-411 "Україна" (1977 р.в.)