Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, дякую!

Spoiler

Дружина, надивившись на мої туди-сюди метання, наслухавшись мої бурмотання і чортихання (я принципово не матюкаюся), запропонувала за вечерею випити "по 5 грам" за успіх підприємства. Що й було із задоволенням перевиконане  img/az !

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

У голові засіла думка

Sedoy-K пишет:

Мабуть потрібно вал довжиною у 130 мм.

І ще військова "мудрість" радянських часів: "Під лежачого полковника горілка не тече". Тому почав шукати, і доволі швидко знайшов. Відполірував доріжки та змонтував на В-541, причому праву чашку вже поставив з самим товстим дном, яку знайшов. Підлаштував суппер. А вал 123 мм спрямував у "засіки".

Інша справа!

І хижі зуб'я на безпечній відстані від пера, і контргайка повністю стала на місце, і швидкості перемикаються без проблем, і душа не болить.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

img/bw
Мне начинает казаться, что я вижу связь.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 51#p258951

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

У голові засіла думка
Sedoy-K пишет:

    Мабуть потрібно вал довжиною у 130 мм.

Так це вал ХВЗ 130 мм?

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

(18-02-2024 19:29:32 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, у шатунів мого В-541 є така додаткова обставина: їхня "товста" частина насправді тонше, ніж зазвичай, і отвори під клини, зроблені не зовсім по центру, "зсувають" шатуни подалі від торців валу. Наслідок: осі як би довше приблизно на 4-5 мм. Про це я вже писав тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 62#p257862 . Там вал був 140 мм. А ось нове фото, на валу 130 мм:
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. .

Інший вал, а ситуація не змінилася.

Що воно дає? Коли поставив вал 123 мм, то майже не залишилися відстані між шатунами та чашками.  Та ще й ліва чашка майже уся зайшла в отвір, і лівий шатун вже майже притиснувся до контргайки, а не чашки. Тобто було щось не те. А зараз відстань від правого шатуна (зірки) до чашки приблизно 3 мм. І зліва контргайка повністю на чашці, і відстань лівий шатун/чашка є, пару мм.

Роблю висновок, що для В-541 вал довжиною 123 мм закороткий. Наступний типорозмір який? Якщо 130 мм, то в мене ідеальний варіант.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Odyssey, не можу сказати, що з ХВЗ (немає клеймування), а довжина, якщо бути точним, 129.6 мм. Торці вала зацентровані. Він не новий, тому доріжки відполірував.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Після незначного доопрацювання вирішив ще раз зробити фото. Сьогодні ближче до полудня було +6 без вітру та сонце в димці, саме умови для фотографування. Фото зробив багато, але не вважаю це недоліком, оскільки при роботі над велосипедом дуже не вистачало докладних фото "попередників". Може кому згодяться.

Отже, нові фото:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

9

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Добавлено: 21-02-2024 23:04:56

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. 

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.    ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

12

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

А був такий ось жах, нікому не потрібний. Нагадую собі та всім:

                                                ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

8

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

До речі, суппер закріпив жорстко, причому подав уперед до упору. Як на мене, так надійніше, ніж щоб бовтався.

Після того, як зробив фото, проїхався асфальтом км так з три, благо снігу ані грама.
Попрацював зі суппером. Навіть розігнався швидше, ніж їздив на 111-411 "Україна" (на 48-14). Все супер! Спробував гальма: гальмують не дуже, але ж і колодки не міняв.

Ще б поїздив, але злегка замерз, та й клини потрібно було підправити (стук-стук).

Залишилося дочекатися справжнього тепла.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

4