Re: Мій гараж

Обода классные, их под втулочные тормоза и на туринг img/rolleyes Хоть на этой же раме.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Мій гараж

Угу, треба вибрати тепер шо краще. Рідні втулки і алю обода, чи рідні обода і барабанна планетарка+передня барабанка.   Розгін VS Накат   img/ag .

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

Рідні втулки і алю обода

+

З барабанними гальмівними втулками треба красиво проводку тросів і кріплення реактивних важелів втулок оформити, це може потребувати зварювальних робіт і отже перефарбовування рами.
Або зробити красиві хомути з нержавійки (а з цим у Вас будуть проблеми  img/bk ) чи деякі купити у китайців. Тому я на Вашому місці вибрав би алю-ободи зі всім решту рідним.

Re: Мій гараж

Arioh, да уже разные велики нужно иметь..... Само собой они приходят... Мистическая тема ха- ха-ха.
Имею факт.... Когда я на велосипеде ,все себя друзья тоже хотят на велосипеде, и говорят::; брат сделай мне велик... А я говорю конечно брат!
И я Красавчик и они красавчики
И у меня много великов висит не сделанных......

Re: Мій гараж

А я не зря связал железные обода и туринг img/af Ему на каждом светофоре не нужно разгоняться-тормозить, а большая инерция помогает сохранять силы. Большую массу тяжелее раскачать на мелких неровностях, значит меньше мелкой вибрации — а это меньшая утомляемость...

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Мій гараж

kisa пишет:

железные обода и туринг

CustoмBicyclь пишет:

треба красиво проводку тросів і кріплення реактивних важелів втулок оформити

Якщо колега це сумістить, то буде йому великий "респект і уважуха"  img/bs

Spoiler

Не для образи, але це буде для нього новий рівень. Якщо згадати проводку троса на Голандці  img/bk
Arioh, наберіться терпіння і правильної злості та зробіть все феншуйно  img/bs 

Re: Мій гараж

Ну я поки порозбирав все, пічаль там трохи, все шо крутиться погрижене в ноль. В каретці і вал і чашки у втулках конуса, в рульової верхній конус тільки живий. Добре шо хоть система і клини впорядку. Шприхи пластилінові, тоже під заміну. Заднє крило тріснуло. Остальні деталі в порядку.  Обода важкі шо  img/pesec по 1,2 кг важать  img/ai боюсь з барабанами трохи перебор по вазі получиться, такі чугунні колеса фз чи з тонкими шинами будуть норм  img/bn .

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

такі чугунні колеса фз чи з тонкими шинами будуть норм

Для туринга це не проблема, а швидше бонус.

Re: Мій гараж

Вот думаю може хай сінгл з того чеха, толку з тих передач на асфальті... Назад б торпеду поставив спереді кліщі рідні хай будуть, зразу і колесо переднє готове валяється то на 40 шприх все одно нема куда його подіти. А соплю і тріщотку на мтб пристрою, зірок в мене ціла стопка є від різних тріщоток, можна підігнати спокійно під бездоріжжя якшо не підійдуть то на барахолці цілий ящик їх продають любих розмірів, тріщотка на щастя в хорошому стані, розібрав сьогодні. Блін бачив сьогодні класну вилку мтбшну взагалі без зварних швів під вібряки/кантіки і як назло вона під 28 колесо(.

Рідкісний випадок — купив готове колесо:

Мій гараж

Втулка в ідеалі, якесь шімано ше з японських, зібране добре, шприхи нержа, резина нова практично — кенда напівслік 50-559 навіть камера жива. Обід рігіда одинарний з 25мм посадочним. 350грн дав за нього. Треба ше тепер назад такий обід до пари знайти буде.

Re: Мій гараж

Не нужно пытаться дербанить еще один комплектный, сбалансированный с завода велосипед.
В том состоянии, в каком он есть — он оптимален. Колодки по стали, ОКВП с заменой изношенного и достаточно.

Попробуйте, уже наконец, определить для себя, какие велосипеды вам нужны. Сформируйте проект и двигайтесь, отталкиваясь от него.

Сейчас — это постоянные метания из пустого в порожнее, с попыткой разобрать все и вся и слепить из этого что-то этакое.

Diesel power

Re: Мій гараж

А який сенс, лишати його як є? В плані реставрації нічого цінного, звичайний євровел типу туриста якими три базари завалені в нас. По тих ободах ні одна колодка робити не буде нормально, були б там хоть швеллера з насічками то може б ше подумав. Я поки додому його довіз, ледве їхав і тормозити починав за 20м до світлофора. Баран там 37см по ширині наприклад, дуже незручний. Каретка вбита, на валу і дорожках величезні раковини.

Re: Мій гараж

Незнаю шо там ті чехи на заводі курили, но ставити сінгловий ланцюг і 6 передачну тріщотку з 2мм зірками (передня зірка 3мм) то ше треба додуматись  img/ag . Я взагалі фз як воно там переключало ланцюг об зірки впритик терся.

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

шо там ті чехи на заводі курили

Махорку.
А не факт, що він у заводській комплектації (де докази, наприклад фото і опис з каталогу виробника) .  Є ймовірність крокодилінгу до Вас. Я ще не бачив такого заводського поєднання синглової системи і ланцюга з 6-ш фрівілом  img/bk

Arioh пишет:

А який сенс, лишати його як є?

Поремонтуйте із відновленням чи заміною на правильні компоненти в межах концепції "туринг 1х6 з ободними гальмами" і це буде правильно.  Або залиште собі те що хотіли, а решту розпродати/здати в металолом. 

Spoiler

За збирання виродка в стилі К1 ніхто не похвалить і Ви сам не будете ним задоволені  img/bl 

Re: Мій гараж

В заводській). Вот ше один такий вел нарив в неті https://www.sbazar.cz/filip.mitrenga/de … lo-liberta

CustoмBicyclь пишет:

За збирання виродка в стилі К1 ніхто не похвалить і Ви сам не будете ним задоволені   

Еее... який к1, я ж не стопіцот передач і гуму 40+мм на нього ставити буду. Класичний турист сінгл з бараном і торпедою на 28мм резині і двойних дуже низькопрофільних ободах . Я під ті обода і резину давно раму шукав.

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

Класичний турист сінгл з бараном і торпедою на 28мм резині і двойних дуже низькопрофільних ободах

Це остаточна концепція для нього?   Такий варіант може бути пристойним.

   Чи знов по ходу справи 5 разів передумаєте?  img/ag