Тема: Ще один велосипед )))
Доброго дня шановні Форумчани
Потрібна Ваша Консультація, та допомога добрим словом
Питання в тому що мені давно хотілося велосипед на базі шосера, але заточеного більш на універсальність. Так сталося що буквально на вихідних я його купив.
За словами Продавця, цей вел йомі привезли з Німеччини, але він возитися з ним не хоче.
Велу точно потрібне миття, перебірка, встановлення недостаючих частин
Обладнання яке стоїть зараз це Shimano 105, система 2х6.
За ось цією ссилкою буде мешкати фотоальбом цього вела напротязі всієї роботи з ним
Мій Фотоальбом, на Гугл диску
фото поки таке, зняв в гаражі коли привіз, пізніше перезніму вузли з кращою якістю
Доводити до ума планую взимку, а запастися запчастинами хочу до зими.
Основне питання з Чого Почати ?
Що маю за фактом:
1- гума Швальбе 622-23, одна під ніпель, друга під престо. Залишати або міняти, так як хочеться покришки шириною на 28-32. У мене і Вага 110кг.Схиляюсь до міняти. занадто тонкими і ніжними виглядають. та й насос високого тиску купувати не хочеться для набивання 8 атм., звичайний 4-5атм качає.
2- Обід подвійний низький, але неширокий, приблизно 15мм, залишати або купувати подвійні з високим профілем і шириною приблизно 19-20мм або є б-у але одинарні.
3- немає підсідельного болта, трубки і сідла, але це думаю знайду і сам
4- гумки що обжимають гальмівні ручки бовтаються, їх спробувати посадити термофеном або заміна на нові. гнатися за фірмою або вистачить і бюджетних. Вони на знімку брудні, за фактом білі.
5- немає задніх крабів, подивився на ОЛХ, пара таких же 1000грн.
Знайшов в вело магазині таке https://velo.in.net/zapchacti/tormoza/o … plekt.html
комплект і ціна прийнятні. Єдинє що не фірма, але я не фанат і якоїсь фірми, якщо річ виконує своє призначення, то яка різниця
6- перебрати втулки, переспіцевать, замінить рубашки і троси не проблема. це вмію.
7- рідний колір темно синій, зверху явно фарбований з балончика. так як і по хрому фарбований. Поверхносние фарба досить легко зчищається щіткою по металу. Питання в тому чистити шіткою або краще змивку, або акуратно щітку в дриль. Мене його рідний колір влаштовує. я його краще потім підфарбую або лаком автомобільним вскрию. що б приховати подряпини щітки
8- на рамі відсутня одна Бонка перша від керма під заднє гальмо. Паяти латунню не вмію, може випиляти дремелем з мідної трубки бонку та на хомутик, а зверху фарба
9- про те як правити вертоліт і інші кривизни рами я читав і ще раз перечитував. Дякую — Kisa
Ваші теми на ХТ і тут, я читав і перечитував. Курс Вело підшипника і про полірування поверхонь кочення застосовував на МТБ (чим змусив одного товариша апгрейдити дорожник, накат сильно різний був у мене на 26 "і його 28"). Ланцюг парафін, так дійсно краще і ходить довше (базарний ланцюг 8-ми шв (100грн) пройшла 2700км).
Я розумом розумію що я хочу отримати в кінці — Щось схоже на "реактивну табуретку" пана Kisa або на "Турист" але з характером, але не знаю з чого правильніше почати.
В мене є МТБ, але його вже навіть на полусліках мало (або багато його можливостей) в місті, з кассети на 8 швидкостей я за фактом використовую 4, заїжджую регулярно 1 зірку
Трохи про себе, 185 зріст та 110кг вага. Тому за максимальним полегшенням не женуся.
Бо в моїй ситуації 1% відсоток ваги не суттєвий
Дякую, тим хто зміг це прочитать
P.S. Не знаю чи варто розписувати і інші вели. їх ще кілька
-відновленна Україна 79 року з повним відновленням, рівнянням рами, піскоструєм, фарбуванням і т.д.
— Салют, переведений на 26" колеса, та каретка на промах. а так все рідне.
-МТБ, але їх на цьому сайті не люблять (так правила я читав )
— і ось цей привезений з Німеччини