Re: Мій гараж
вже зняв її.
А я за коричневую обмотку. А лучше — медового цвета
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 90 91 92 93 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
вже зняв її.
А я за коричневую обмотку. А лучше — медового цвета
Arioh,супер а у вас подседельный замок(хомут) ссср или современный?
Мне такие глаз режут убогой базарной дешёвой ашановостью так, что это первая деталь, которую я замечаю
Так вот, если заменить это убожество на что-то приличное — или алю подседел, или советский честный стартоновский (именно) хомут, и намотать обмотку, этого:
трохи по бомжу буде
уже вроде и не будет, вел получится довольно ладным. Для эстетики необязательно сверкать.
Де б їх ше взяти, в нас легше до брукса замок знайти , сідла стартонівські то ше деколи попадаються, а замків ноль , а шо нові китайські, шо б/у з євросідел всі поголовно чорні, максимум оцинковані бачив. З радянських тільки під пластинчасті рельси мав.
З передачою все ж переборщив трохи, вчора то по рівному коли хати норм було, а сьогодні на роботу ледве заїхав, дуже вітер був зранку. В ідеалі десь 3.1-3.2 треба ставити на нього.
3,06 у меня
Занявся наклейками нарешті,
Емблема "Крокоребус" тоже поки наклейкою. В типографії мінімальний заказ 3 листа, так шо вже напевно на всі вели зразу буду емблеми робити. Прийдеться ше корел трохи пригадати, бо в svg на плоттері не нарізають (користуюсь інкскейпом).
Хомути для троса до речі з 0,5мм листа латуні норм будуть? Чи краще грубші вирізати?
Arioh,
0,5 мало, лучше 1,0-1,5 — иначе форму держать не будет
С мелкой разрисовкой рама приобретает более "фирменный" вид, пропадает ощущение ПЕРЕкраса.
Заморочився тут вижати максимум кпд з шосейної рами на трохи зернистому асфальті який в нас майже всюди. Перепробував стопіцот варіантів коліс і резини . Саме ліпше ніби в такій конфігурації получається:
Ззаду
Легенький одинарний пістонований обід(400г +—) в 3 хреста стартонівська втулка(середній фланець). Резина цст 28-622(реально 25-26мм на 18мм ободі).
Перед двойний обід середнього профіля, втулка якась радянська дорожня(емблема на колорадського жука похожа ) шприховка кіготь ворона комбінований на 32 шприхи (радіалкою побоявся втулку з малими фланцями збирати), резина швабра стільвіо 23-622(реально 24мм на 13мм ободі) — колесо дуже жорстке получилось.
Висновки чисто субєктивні, та як перевіфрялось все ж..оміром, ні за шо не агітую .
Интересно
Сколько теперь будет реинкарнаций?
Та вот зарікся фото виставляти поки вел хоча б півроку не проїздить без змін з/ч . А так на всіх зміни. З Лиса передачі викинув(набавився, надоїли , реально поняв шо з передачами і без швидкість/проходимість вела більш-менш однакова). На Україні кляті пластинчасті мостики таки відвалились, при чому обидва , з іншого боку в мене перший тюнінг рами з пластини на трубку(приварили аргоном на роботі) .
УзнаЮ
Arioh, а для чого дуже жорстке переднє колесо не на треку? Щоб руки класно відбивало?
CustoмBicyclь, Та воно руки не відбиває, принаймні якшо в зовсім ушатаний асфальт не заїжджати.
Страницы Назад 1 … 90 91 92 93 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж