Re: Крокодвір

CustoмBicyclь,
Може пера вилки чуть вперед підігнути?

Re: Крокодвір

shvorak, втрачати нема що, спробую. Я ще сьогодні розгинав вилку паф-рейсера, мабуть розігнув забагато — керованість не змінилась, теж валиться на сторони і без рук не хоче їхати, хоча трейл до розгинання був 40 мм.  img/bn   

Spoiler

Стільки часу і сил, скільки я потратив вже на ці два проекти я не затратив на всі разом взяті велосипеди на імпортних рамах  img/as Тому зараз бавлюся ними неспішно коли погода не дозволяє робити якісь інші справи

Re: Крокодвір

Катнув тридцяточку сьогодні телепортатором. Якщо качати переднє колесо більше 4, а заднє більше 5 атм , то відчуваються всі камінці нового крупнозернистого асфальту  img/as  Перед виїздом вдув 6 у переднє і 7.5атм  у заднє, на маршруті по троху спускав до комфортного, накат не погіршився, вдома вже заміряв що залишилось по факту. Заїхав до джерела води попити, а після дощів у річці вода піднялась більше метра, так насухо і вертався.
Крокодвір
Крокодвір

Re: Крокодвір

Підгинанням вилки вдалось добитись нейтральної керованості паф-рейсера, без рук треба активно балансувати корпусом , але з малою амплітудою. Нагадує цим мені керованість старих дорожників ММВЗ.

А от з вилкою телепортатора такий трюк не проходить, гнув вперед і назад. Підозрюю мінімальний вигин штока вбік, візуально не ловиться, пропелера нема, собаки нема. Спробую поставити іншу вилку, маю від євродорожника з колесами 26"

Re: Крокодвір

CustoмBicyclь пишет:

Катнув тридцяточку сьогодні телепортатором.

Система очень интересная, добавляет изюминку велосипеду.  img/ay

Мы не в ржавых железяках ковыряемся, мы боремся с мировой энтропией!

Теневой гараж

Re: Крокодвір

CustoмBicyclь, какая ширина резины?

Re: Крокодвір

CustoмBicyclь, а что за резина?

Re: Крокодвір

Шини телепортатора https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 832#p42832

Поки що тримаються купи, але протектор покрила тонесенька павутина мікротріщин.

Re: Крокодвір

А педали временные?

Re: Крокодвір

Shaltai, звичайно. Маю класичного вигляду алюмінієві.
    Якщо не вдастся побороти криву керованість, то і весь фреймсет тимчасовий  img/bk

Re: Крокодвір

Петро, а рама случайно не мутный стартон 77-78г?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisa, та ні, чемпіон з пізніх.

Re: Крокодвір

А, это та рама img/bs
img/bw  img/bk
Просто я глазами не могу понять мутные по части управления img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisa, муть мутна каламутна. Геометрія стріляє до міліметра, трейли/рейки в межах класу. А прямо їхати не хоче, валиться на сторони. Вилці повністю не довіряю, але гарантовано рівної не маю і цю нема куди перекинути на пробу. В євровилки із загашника виявився задовгий шток (мало різьби).

Re: Крокодвір

А тим часом я теж навчився викручувати пропеллером залізні шатуни. Правда дешеві китайські для планетарок  img/ap    Вчора зробив на Химері коло +— 30 км лісами. Місцями дороги заболочені після травневого "сезону дощів", на одній такій ділянці відчув як грузнуть колеса і залосячив по-дорослому. Майже відразу відчув деформацію, спершу подумав на осі педалей "FPD", але коли виїхав на сухе і оглянув педалі, то зрозумів що подались шатуни.  Замість дешевого безіменного китаю завтра поставлю дешевий брендовий китай з алю-шатунами, тобто Провіл  img/ap
   Планетарка Сакс 3 таку наругу витримала гідно  img/ay , але для оффроаду гальмівні втулки погано підходять через неможливість крутнути педалі назад і тоді дотиснути вперед , тобто мертві зони ВМТ і  НМТ. Кругове педалювання і контакти не пропонувати — в лісі між корягами і болотом часто доводиться балансувати на одній нозі  img/bm