Re: ХВЗ В551 Чемпион + В552И Чемпион-Шоссе. Неожиданно...
Представляю как предыдущие владельцы искали причину этого призвука...
Хехе. Мы с коллегой leonyarом играли в эту увлекательную игру, тоже на чемпионе (он ещё не готов). Не хотелось менять вилку на неродную, а в ней такая погремушка была. Приняли волевое решение — выпаять дроп и вытряхнуть.
Ага. Оказалось, очень сложно определить, в каком пере гремит
. Трясли погремушку, прислушивались так и так. Вроде в этом. Выпаяли дроп.
Не в этом
. Выпаивали и второй.
Добавлено: 22-01-2021 19:28:44
Брызну Мовиль аэрозольный внутрь. Подсохнет и приклеит ее.
+
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

) для "з вітерцем по шосе" і 622-32 чи навіть щось із репертуару сучасних гравійних велосипедів для серйозних виїздів і щоденного використання. Наявні заготовки рекомендую кудись застосувати в інших проектах, бо на туристівських пластилінових обручах (як і на тих, що "під трубки") ця рама навряд добре поїде. Особисто я довго вагався, але зрештою розігнув задні пера до 130 мм і поставив сучасні втулки під касету з утилітарних міркувань. Втім, якщо велосипед не планується як щоденний чи туристичний, то можна спокійно ставити звичайні ХВЗ, наприклад.
Коллеге нужно нормально быстро ездить по асфальту, а не грэвэл-фитнесс с эффективностью плавания в кедах
Аж дивно, що люди на міські велосипеди з ідеальним покриттям ставлять не саму вузьку і не саму широку гуму... Не я один, як видно, прийшов до якихось подібних стандартів, оптимальних для балансу швидкості та комфорту...


