Обмотка керма
Оскільки велосипеду не прийдеться багато їздити, обрав простий дешевий варіант. Для цього купив кіперну бавовняну стрічку шириною 20 мм, за 2.9 грн. метр (мабуть, краще би було шириною 30 мм). Все інше знайшов у "засіках".
1. Намотував на кермі, встановленому на вело, із закріпленими на ньому гальмівними ручками, але без тросиків. Зробив два шари: чорною матерчатою ізоляційною стрічкою (синтетична, дуже тонка і міцна) та білою кіперною стрічкою довжиною приблизно по 6 м (відрізав наперед).
2. Попередньо зі старого килимка для комп’ютерної миші зі спіненої гуми товщиною 3 мм вирізав вздовж довгої сторони (250 мм) три смужки шириною 30 мм. З них нарізав смужки довжиною 125 мм – 4 шт. та 90 мм – 2 шт. Це – підкладки на кермо, всі встановлював зверху у порядку: 125, 90 та 125 мм. Тобто підкладки – під три хвати: нижній, верхній широкий та верхній вузький.
3. Ліва частина керма. Промотав ізоляційною стрічкою, починаючи з кінця, за годинниковою стрілкою: спочатку 3 витка в стик з торцем, потім приклав у стик та примотав підкладку 125 мм, пройшов повз гальмівної ручки на незначній відстані, причому майже впритул до ручки примотав підкладку 90 мм, потім – підкладку 125 мм таким чином, щоб до виносу залишилося приблизно 1 мм.
4. Волога та натягнута кіперна стрічка 20 мм має ширину приблизно 15 мм, тому її укладав зі зсувом приблизно 7.5 мм. Для її закріплення на поверхню чорної стрічки намазував (просто пальцем) тонкий шар так званих "рідких цвяхів" (цього достатньо).
5. Початок намотування кіперної стрічки – проти годинникової стрілки. Майже все, як на відео з #96 теми "Обмотки и грипсы" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 345#p81345 . Відмінності такі:
а) протилежний напрямок намотування;
б) починав з 2-х витків у торець пластини 125 мм, переходив до краю, щоб надати "тіло" стрічки під заглушку;
в) заводив стрічку під основи гальмівних ручок у хомутиків (увага: не відкручувати гвинт до кінця різьблення на гайці!);
г) наприкінці стрічку не різав косо, а зробив 2 прямих витка в стик до виносу;
д) наприкінці стрічку закріпив не ізоляційною стрічкою, а пришив білою ниткою (знизу керма, тому шов фактично не видно).
6. Права частина керма. Все аналогічно лівої (п. 3, 4, 5), але з протилежними напрямками.
7. Залишив висихати.
Фото:

Емоції:
1. Вперше в житті, не зовсім добре, але я старався.
2. Доволі просто, не затратно, швидко. Вже завтра можна встановлювати заглушки та тросики.
3. Підкладки під долонями створюють відчуття комфорту.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)