Довів доріжки до ума, і почав "пробувати" ...
. Виявилося, що:
1. права чашка геть-чисто зупинилася, а вісь все ще бовтається. Приблизно міліметр залишилося, і — стоп!
Спочатку вирішив, що потрібно з чашки прибрати виток-два різьблення. Викрутив. І тут візуальна пам'ять підказала, що за торець гнізда каретки виглядало лише 2-3 витка на чашці. Коли підшипник затягнеться, для контргайки може не залишитися витків, і що тоді? Як то кажуть, привіт
!
Вирішив, що і без контргайки чашка буде добре триматися, якщо я її закручу у спосіб "тук-тук". Знов закрутив до упору, потім добряче "тук-тук" хвилин 20-30, і було мені щастя: залишилося пару витків на контргайку!
Потрібно відмітити, що чашка попалася відмінної якості: ніяких слідів насильства
!
2. зірка є кривою. Ну як кривою: осьове биття зубців є, але не більше 2 мм. І цього достатньо, щоб цвірінчати по задньому перу. Добре, що шатун доволі щільно сів на вісь, залишилося незначно підрихтувати цю зірку. Зняв шатун, зняв зірку з трьохлапки. А зірка "не грає" ні на столі, ні на віконному склі (пакет двокамерний, сам монтував колись). Тобто зірка рівна, а рихтувати потрібно трьохлапку! Вчасно одумався, що потрібно не добряче "тук-тук", а між трьохлапкою та зіркою достатньо підібрати прокладку. Товщину підібрав доволі швидко, довше потім вирізав таку шайбу. Вивів осьове биття зубців майже на нуль
!
Залишилося все зібрати та налаштувати суппер й заспокоювач ланцюга. Зробив.
І усього то годин шість на все!
Висновки:
1. Ситуація з перекосом змінилася на протилежну. Але всі швидкості як переключалися, так і переключаються (на холостому ході). Мабуть потрібно вал довжиною у 130 мм.
2. Заспокоювач — брязкальце ще те
!
3. Ой, не "за просто" отримують свою зарплатню механіки на всіляких велогонках! Ой не "за просто"!
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)