Re: Гараж Sayo

vis3641,і справді,чи добре там все в кареточному вузлі.

Ось стоит длинной стороной в сторону звезды.

Тобто, на довшій стороні вала поставлена ведуча зірка,я вірно зрозумів?

Re: Гараж Sayo

fo_1ook пишет:

на довшій стороні вала поставлена

img/bs Как и положено.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Sayo

vis3641 пишет:

сдвинуть систему по валу

Можно, но для этого придётся открутить правую чашку. Если я правильно понимаю, делать так было бы не совсем правильно.

Добавлено: 16-09-2024 11:37:10

fo_1ook пишет:

на довшій стороні вала поставлена ведуча зірка

Да

ХВЗ 111-411 "Україна" (1977) [с козаком]
ХВЗ 111-431 "Україна" (1991) [короткая]
ХВЗ 153-421 "mypucm" (1984)
ХВЗ 153-424 (1986) В-542 "cnорm" (1972)

Re: Гараж Sayo

紗代 (Sayo) пишет:

для этого придётся

Расклинить клин,и сместить систему, насколько позволяет лыска на валу под это самый клин. Она чуть шире, чем нужно, и миллиметр туда-сюда можно подвигать.

Добавлено: 16-09-2024 11:44:40

Красным порисовал по первой попавшейся старой картинке
Гараж Sayo
Вот тут есть лишняя ширина, чтобы двигать.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Sayo

kisa пишет:

и миллиметр туда-сюда можно подвигать.

Звучит как то, что нужно. Спасибо, буду пробовать.

ХВЗ 111-411 "Україна" (1977) [с козаком]
ХВЗ 111-431 "Україна" (1991) [короткая]
ХВЗ 153-421 "mypucm" (1984)
ХВЗ 153-424 (1986) В-542 "cnорm" (1972)

1

Re: Гараж Sayo

З'явився вільний час, і я пішов до свого 111-411, поглянув на щиток, його кріплення, шатун та ... вісь. Поміряв. Пофоткав. Поміркував. Щось пригадав. І ось що з того вийшло.

Справа в тому, що коли я вело прибрав до рук своїх, щиток був окремо:  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 28#p239928 , оскільки його кронштейн кріплення був зламаний.
Коли я кронштейн відремонтував ( https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 35#p239935   , друге з кінця фото) та прийшов час кріпити цей щиток, ситуація була схожа з описаною тут: десь щось чіпляло, я щось підгинав, але значно краще не ставало. І тут я прийшов до висновку  (як я тут про це забув і тільки зараз пригадав?!), що вал каретки потрібно мати коротший. Поміряв той, що стояв: 155 мм. Поміряв на В-110: 140 мм. А всі інші розміри — однакові! Тоді я знайшов вал 140 мм, поставив. І все відразу владналося.

Фото ситуації зараз:
Гараж Sayo   Гараж Sayo    Гараж Sayo   Гараж Sayo

Отже, ззаду кріплення як і потрібно; зазор шатун-щиток приблизно 7 мм (вид зверху); зазор зірка-щиток приблизно 5 мм (вид ззаду-знизу).

Висновок: ще важливо мати оптимальну довжину осі.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: Гараж Sayo

Sedoy-K пишет:

155 мм

img/ai
Обычно, валы ХВЗ около 140. Причём, с какого-то времени, все одинаковые, независимо от типа велосипеда и сколько там звёзд спереди. Так было не всегда, но вроде в 70-х гг уже так.
Однако, это я от темы отклоняюсь, набор важных мелочей Вы рассказали отличный img/ab

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Sayo

А якщо вал розвернути, на коротшу сторону поставити ведучу зірку? Який зараз чайнлайн на данний момент у велосипеда? На Туристі так робив, коротка сторона була справа і чайнлайн сходився з втулкою.Довша сторона була зліва що тоді допомогло мені поставити підніжку,до того був конфлікт.

Re: Гараж Sayo

Пробовать нужно. Иногда при подобном перевороте вала правый шатун начинает задевать за раму.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Гараж Sayo

img/doubt Да ну, колхоз это. Исправление косяка встречным косяком img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Sayo

kisa, додам колхозу.
На зараз ця довга (155 мм) вісь стоїть на 21В 1964 року. Тимчасово, поки не знайшов нормальну вісь у задовільному стані. Тому фото, що зробив, не дуже якісно показує розмір:

Гараж Sayo

Але Ви ж бачите завеликі відстані між шатунами та чашками?
Коли знайду заміну, зроблю нормальне фото, викладу у своїй темі.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: Гараж Sayo

Sedoy-K пишет:

десь щось чіпляло, я щось підгинав, але значно краще не ставало

Sedoy-K пишет:

Тоді я знайшов вал 140 мм, поставив. І все відразу владналося.

Чи правильно я розумію, що у вас об щиток чіплял не шатун, а ведуча зірка та ланцюг?

ХВЗ 111-411 "Україна" (1977) [с козаком]
ХВЗ 111-431 "Україна" (1991) [короткая]
ХВЗ 153-421 "mypucm" (1984)
ХВЗ 153-424 (1986) В-542 "cnорm" (1972)

Re: Гараж Sayo

紗代 (Sayo), саме так, оскільки щиток недвижний відносно рами, а вісь була задовга.

До речі, ця вісь 155 мм має доволі велику різницю між довжинами кінців. Точно не пам'ятаю, не менше 10 мм. На сторону щитка я ставив коротку, все одно ланцюг чіпляв щиток.

Spoiler

Осі 140 мм можуть мати різниці довжин кінців від майже 0 до приблизно 5 мм (колись заміряв з десяток). Такі осі зазвичай ставлять довшим кінцем до зірки. Навряд чи можна завжди отримувати однакові відстані між шатунами та чашками, але приблизно — так. А оскільки є різні довжини кінців осей при однаковій загальній довжині, то, по можливості, можна підібрати варіант рівних відстаней шатун/чашка. Але зараз це не є Вашою проблемою.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: Гараж Sayo

Sedoy-K пишет:

ця вісь 155 мм має доволі велику різницю між довжинами кінців.

А зможете її (вісь) обміряти? Маю науковий інтерес  img/lupa

ХВЗ 111-411 "Україна" (1977) [с козаком]
ХВЗ 111-431 "Україна" (1991) [короткая]
ХВЗ 153-421 "mypucm" (1984)
ХВЗ 153-424 (1986) В-542 "cnорm" (1972)

Re: Гараж Sayo

紗代 (Sayo), я вище писав, що вісь 155 мм зараз на вело, а я шукаю іншу, 140 мм. Навіть зараз якась вісь мандрує до мене поштою. На жаль, не всі деталі, що присилають, можна ставити на вело, особливо ці осі. Коли знайдеться заміна, то зніму, зроблю заміри та викладу цифрі та фото. Збирався викласти у своєї темі, викладу тут, якщо у Вас до неї є зацікавленість. Якщо навіть  kisa здивувався на таку довжину, то це не звичайна вісь! Може на ній є клеймо виробника. Вже стає цікаво.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1