Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K пишет:

есть что показать

красивый получился !

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Кстати, вот та звезда на 41 не встала ни на в22 ни на Урал.

Куплю  тормоз и крылья на ХВЗ в22

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Всім дякую за увагу до цього мого (та інших) проєкту. Ще поїздить, на смітник — зарано.

sergey02072001, дійсно, пильники передньої втулки пластикові. Від цього їй гірше не буде. І ще клеймо є: "Ц1р.70к".

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сьогодні приїхав вал каретки довжиною 140 мм, з клеймом ХВЗ. Загальний стан добрий, тільки ліва доріжка мала одну невеличку раковину. Приблизно за півгодини вивів її, обидві доріжки пополірував.

Поставив на другий екземпляр 21В. Фото знизу на зазори шатун — заднє перо:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Раніше стояв вал довжиною 155 мм: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 92#p267792 .
Той вал, що приїхав із залишками вело, мав дуже суттєвий дефект доріжки (сепаратор посипався, розмолочений в жмути). Іншого валу не було, тільки довгий 155 мм. Тимчасово поставив. Це виглядало ось так:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Тепер відправив його у засіки.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

5

(Причина редактирования: орфографія)

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Шукав, і нарешті знайшов багажник рідного для 21В https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 85#p259685 дизайну. Як завжди, іржавий та не того кольору.
Розібрав, зачистив, заґрунтував, пофарбував та сьогодні дофарбував.

У цієї справі є одна проблемка. Щоб зняти чи поставити прищіпку, потрібно зсувати (чи знімати/монтувати) ближчу до осі перемичку. А це робиться з відгинанням/підгинанням кінців цієї перемички, оскільки отвори під вісь пружини не є наскрізними.

Знімається без проблем.

Перед остаточним фарбуванням перемичку бажано закріпити на місці, тобто перед цим вставити вісь з пружиною та прищіпкою. І ця пружина з прищіпкою починає фатально заважати.

Пошуки виходу з ситуації привели до такого варіанту підвішування багажника на остаточне фарбування: за прищіпку та з додатковою вагою

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Так було мною зроблено ще для першого такого багажника, але тоді фото чомусь не зробив.
Залишилося почекати з тиждень більш-менш достатньої полімеризації фарби.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8