Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K пишет:

есть что показать

красивый получился !

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Кстати, вот та звезда на 41 не встала ни на в22 ни на Урал.

Куплю  тормоз и крылья на ХВЗ в22

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Всім дякую за увагу до цього мого (та інших) проєкту. Ще поїздить, на смітник — зарано.

sergey02072001, дійсно, пильники передньої втулки пластикові. Від цього їй гірше не буде. І ще клеймо є: "Ц1р.70к".

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сьогодні приїхав вал каретки довжиною 140 мм, з клеймом ХВЗ. Загальний стан добрий, тільки ліва доріжка мала одну невеличку раковину. Приблизно за півгодини вивів її, обидві доріжки пополірував.

Поставив на другий екземпляр 21В. Фото знизу на зазори шатун — заднє перо:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Раніше стояв вал довжиною 155 мм: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 92#p267792 .
Той вал, що приїхав із залишками вело, мав дуже суттєвий дефект доріжки (сепаратор посипався, розмолочений в жмути). Іншого валу не було, тільки довгий 155 мм. Тимчасово поставив. Це виглядало ось так:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Тепер відправив його у засіки.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

5

(Причина редактирования: орфографія)

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Шукав, і нарешті знайшов багажник рідного для 21В https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 85#p259685 дизайну. Як завжди, іржавий та не того кольору.
Розібрав, зачистив, заґрунтував, пофарбував та сьогодні дофарбував.

У цієї справі є одна проблемка. Щоб зняти чи поставити прищіпку, потрібно зсувати (чи знімати/монтувати) ближчу до осі перемичку. А це робиться з відгинанням/підгинанням кінців цієї перемички, оскільки отвори під вісь пружини не є наскрізними.

Знімається без проблем.

Перед остаточним фарбуванням перемичку бажано закріпити на місці, тобто перед цим вставити вісь з пружиною та прищіпкою. І ця пружина з прищіпкою починає фатально заважати.

Пошуки виходу з ситуації привели до такого варіанту підвішування багажника на остаточне фарбування: за прищіпку та з додатковою вагою

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Так було мною зроблено ще для першого такого багажника, але тоді фото чомусь не зробив.
Залишилося почекати з тиждень більш-менш достатньої полімеризації фарби.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

На першому 21В – обнова!

Зібрав такий "новий" винос зі вкороченою трубою (початок "історії" див.  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 31#p273331 ), поставив на мій перший 21В, де стояв винос невідомого мені виробника. Само кермо залишив те, що було, тим паче що на ньому є клеймо буквами: ПВЗ

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Велосипед наблизився до оригіналу за принципом "свій до свого".

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

4