Re: Велосипед и краска. Выбор цветов и придание их велосипеду.
Не знаю як давно, з'явилися фарби ПФ-115 на розчиннику, який маскують під назвою "розчинник", коли описують склад фарби.
Для фарбування першого свого 21В купив дві однакові баночки одного виробника, тільки різного кольору: чорного та червоного. Чорна фарба перестає липнути до рук на наступний день, а червона — через тиждень-два. Товщина шару має значення: товстий шар може зсуватися й через місяць. Тому на 2-5 шарів фарбування можна потратити місяця два-три.
З цим зіштовхнувся при доборі пропорцій для отримання кольору, умовно "темна вишня". Виявилося, що червоної фарби потрібно зовсім мало додавати у чорну. І що? Тиждень на тонкий шар!
Сусід каже, що така ж фарба йому попалася для фарбування сітчастого заборчика у саду, зелена.
І це ще не все. Такий "розчинник" починає швидко роз'їдати тампон з поролону, і його потрібно негайно замінювати, інакше його частки псують фарбування.
Відкриту банку назад не приймуть, а вона не копійки коштує. Як заздалегідь розпізнати таку фарбу — мені не відомо.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)