Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Красивая машинка получилась и органичная, мне всегда нравятся такие "крокодилы вне времени" как будто не сейчас созданные.

Тормозная ручка нормально работает? Хотя думаю, что нормально, раз уж она стоит. Туклипсы, как мне кажется, уйдут со временем — очень уж специфическая это вещь.

Всегда ругаюсь на колёса (вот такой я) — к Вашим тоже придерусь за спицовку без шайб (и "фабричный" набор переднего). На переднюю втулку можно сделать "клипсу" закрывающую отверстие тавотницы — например, из кусочка нержавеющего хомутка.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

4

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

А мне очень нравится такая концепция. Что не голый path racer. Гонки гонками, а чистым приехать тоже хочется. Тукликсы тоже к месту, на днях sozeenov проехал на своём дорожнике 80 км на контактах  img/be

Бесплатный велосипед — лучший велосипед

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Riverdale, відповідаю.

1. Гальмівна ручка відповідає тому часу. І працює добре. На жаль, вона має невеличкий хід, тому прийшлося налаштовувати ретельно. Її положення і зручне (застосовую принцип: щоб я її майже не бачив), і забезпечує максимальний хід (кінець ручки притискається до грипси у самому тонкому місці). Крім того обод практично не має вісімки (і шов був зроблений дуже вдало, і правив її ретельно ще до спицювання), тому при налаштуванні довів зазори "гальмівні колодки – обод" майже по одному мм.

2. Вже зняв і тукліпси (мені не потрібні зовсім), і бардачок (віддав позичення), і динамку з фарою (навколо немає темних місць, а ще це зайва вага, і динамка гальмує).

3. Заводи випускають вело так, як затверджено в моделі. Тобто без шайб на голівках спиць. І таких вело в світі – сотні мільйонів. І нічого: працювали і працюють роками, десятиріччями. Згоден, що шайби додадуть ресурс. Це може спрацювати при дальніх поїздках. Вважаю, що значно важливіше не виправляти вісімки завдяки нерівномірному натягу спиць, а також не натягувати їх надмірно. До речі, шайби не ліквідують згинний момент біля голівок спиць, а лише незначно зменшують.

4. Не зрозумів про "фабричний набір" переднього колеса. Зробив 2 хреста, на останньому (другому) "хресті" зробив "перехрест" спиць. А як інакше?

5. Отвір закрию, тільки ще не вирішив, як. Таку, як рідну (див. https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 13#p223813 ) зробити не маю можливості, а дуже "напружуватися"/шукати – не хочу. Спочатку спробую шматок малярної стрічки пофарбувати під хром. Ще можна узяти короткий гвинт М3 і сточити шліц. Ваш варіант – ще один. І ще є облізла задня втулка з тавотницею з кулькою. Щось вигадаю.

********************************************************
До речі, я вважаю прибирати сепаратори з підшипників невірним рішенням. Тому що при відсутності "піску", наявності змащення та невеличкого зазору підшипник покаже дуже великий ресурс. А навантаження навіть у сотню кг для нього – дріб'язок. Конструктори це добре розуміють. А ось "раціоналізатори" сплюндрували передні втулки, коли в гонитві за грошами прибрали сепаратори.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Фабричных спицевой набор означает, что спицы слева и справа не зеркально установлены, а набраны как удобно конвейерному сборщику, то бишь берётся втулка колеса, в неё вставляются все спицы набора, которые свисают вниз, и уже эти висящие книзу спицы устанавливаются в обод.

Получается конструкция несколько не зеркальная право — лево.. .

Ну, и как-то непонятно — разве динамика, советская по времени, не отводится от колеса, чтобы не подтормаживала?  И тогда она мешает разве что своим лишним весом, и то немного.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Sedoy-K,  уважаемый коллега тормозная ручка у вас заточена под руль "баран", она не будет  корректно  работать, есть другие ручки от туриста под дорожный руль.
Вот посмотрите в чём разница.
"Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.
С лева ручка от дорожного руля справа ручки от "барабана"

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

tork, Важно дополнить, что на форуме есть упоминания того, как их разгибали, чтобы пользоваться как прямыми. Метод с мылом

Бесплатный велосипед — лучший велосипед

(04-06-2025 20:54:28 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Шановний Riverdale, читав, виглядАв, так і не зрозумів.
Я збирав як завжди. Спочатку вставляв 16 спиць ззовні. Причому так, щоб потім біля ніпеля камери спиці розходилися. Потім усі інші 16 — зсередини. Прохання узяти моє фото й підмалювати, як потрібно.

DVDshnik, динамка відводиться, аякже. Просто фара не потрібна, тому і динамка теж. Про останню я писав тут:     https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 59#p239959 . Заводське фарбування.

**********************************************

Чомусь ніхто не побачив, що рахівник СЧ проводив рахунок навпаки. Коли я його купив, на ньому було декілька км. А зараз – 9997 км. І я теж тільки зараз це второпав, коли розглядав фото колеса з "фабричним набором".

Цікава ситуація. Маю ще два СЧ на колеса 28", які рахують нормально як? Коли я їх купив, на них було багато км (поїздили). Зараз теж багато. Але більше чи менше – не звертав уваги. На цьому вело встановлював "лапку" рахівника так, як і на двох перших: по великому радіусу. Виявилося, що рахує навпаки. Невже тому, що цей СЧ – на колеса 24"? Не може бути! Тобто і там рахували навпаки! Який же я неуважний!

На цьому вело зсунув "лапку" на нижчу орбіту, на тих зроблю завтра. Ледь-ледь, але "лапка" не чіпає перо вилки, інакше прийшлося би доставляти на вісь по шайбі.

Ще й виправив тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p274676 .

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

tork, дякую! Але мені вдалося налагодити! Нехай ще попрацює.

frivermen, метод з милом, якщо ручка із алю. А ця стальна.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Sedoy-K,
"Мастеровой" отличается от "фабричного" тем, что "лидирующие" и "догоняющие" спицы заспицованы каждые со своей стороны относительно фланца втулки — одни "снаружи", а другие — "внутри". Это делает колесо более "симметричным" в том, что касается распределения действующих на обод сил что по идее делает его прочнее.

Мне показалось, что тормозная ручка имеет недостаточный ход либо отрегулирована на ход "впритык", это может иметь значение если колодки поизносятся, с виду рычаги калипера ведь довольно мягкие.

Даже здесь на форуме были описаны случаи обрыва спиц у головки из-за спицовки без шайб, но согласен что это не обязательно, как и уплотнения рулевой — можно и так ездить. Указал скорее на случай если захотите переспицевать колесо — сразу можно с шайбочками.

Хомутик имел в виду типа такого:

Spoiler

"Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Иногда такие бывают в хозяйстве и от него можно отрезать кусочек чтобы сделать клипсу.

И это..

Spoiler

Я не вредный — просто скупой на восхищения и дотошный, а велосипед у Вас очень приятный.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

4

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Sedoy-K,  вот у коллеги тоже счётчик в обратную сторону считал https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 08#p230808
img/ag

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

tork, на малої орбіті для 2х та з перехрещенням так мало місця для "лапки" (спиця вигнута наружу й дуже близько), що було б краще ставити її на велику орбіту. А перенести СЧ на ліву сторону не можна: екран буде спрямований не туди. Заводи, коли СЧ проєктували, перехрещення не робили, як і потім. Тобто для них все було тіп-топ.

Щодо 3х, то тут простору більше навіть при наявності перехрещення (спиця вигнута значно дальше, тобто менше). Але я же перші два СЧ поставив на В-110 ХВЗ 1950 та В-111-411 ХВЗ 1977, де зробив по 3х! На першому з них я проїхав усього км 10. А на "Україні" значно більше, і навіть відстані вираховував,тобто мінусував показники. І нічого не заподозрив!

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Sedoy-K пишет:

Шановний Riverdale, читав, виглядАв, так і не зрозумів

колега мав на увазі, що спиці які на ободі розташовані поруч, але ідуть на протилежні фланці, повинні обидві вставлятися ззовні або обидві зсередини, тобто дзеркально. А у вас вони вставляються у фланці з одного боку (обидві зліва чи обидві зправа)
На фото відмітив стрілочками.
"Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Riverdale, DVDshnik, route 66, дякую!

Але в мене здавна є принцип: "поки сам не розберусь, ні на що не поведусь".

Тому знайду час, візьму із засік колесо зі спицями (є там з 20"), погоняю на нем різні варіанти наборів.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Sedoy-K, а там легко, главное (как в книге) переворачивать колесо каждый раз после группы спиц.

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Я третий шар робив "серебрянкою", а четвертий — вже чорний, з балону та "не густо".
Навіщо "серебрянка"? А почитав тут  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 53#p273953 , що: "Сквозь неплотности верхнего слоя краски местами  проглядывает предыдущий и блескучесть хорошо видна.".

А хтось десь "лазур" побачив? Фару й динамку — не враховувати.

Додав 06.06.25

Спеціально на багажнике зробив дуже тонкий шар чорної фарби, щоб "проглядала серебрянка".
Проглядає, але це зовсім не схоже на фабричний "лазур". Зробив висновок: останній кольоровий шар потрібно робити не фарбою, а кольоровим прозорим лаком. А це вже значно дорожче.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1