Riverdale, відповідаю.
1. Гальмівна ручка відповідає тому часу. І працює добре. На жаль, вона має невеличкий хід, тому прийшлося налаштовувати ретельно. Її положення і зручне (застосовую принцип: щоб я її майже не бачив), і забезпечує максимальний хід (кінець ручки притискається до грипси у самому тонкому місці). Крім того обод практично не має вісімки (і шов був зроблений дуже вдало, і правив її ретельно ще до спицювання), тому при налаштуванні довів зазори "гальмівні колодки – обод" майже по одному мм.
2. Вже зняв і тукліпси (мені не потрібні зовсім), і бардачок (віддав позичення), і динамку з фарою (навколо немає темних місць, а ще це зайва вага, і динамка гальмує).
3. Заводи випускають вело так, як затверджено в моделі. Тобто без шайб на голівках спиць. І таких вело в світі – сотні мільйонів. І нічого: працювали і працюють роками, десятиріччями. Згоден, що шайби додадуть ресурс. Це може спрацювати при дальніх поїздках. Вважаю, що значно важливіше не виправляти вісімки завдяки нерівномірному натягу спиць, а також не натягувати їх надмірно. До речі, шайби не ліквідують згинний момент біля голівок спиць, а лише незначно зменшують.
4. Не зрозумів про "фабричний набір" переднього колеса. Зробив 2 хреста, на останньому (другому) "хресті" зробив "перехрест" спиць. А як інакше?
5. Отвір закрию, тільки ще не вирішив, як. Таку, як рідну (див. https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 13#p223813 ) зробити не маю можливості, а дуже "напружуватися"/шукати – не хочу. Спочатку спробую шматок малярної стрічки пофарбувати під хром. Ще можна узяти короткий гвинт М3 і сточити шліц. Ваш варіант – ще один. І ще є облізла задня втулка з тавотницею з кулькою. Щось вигадаю.
********************************************************
До речі, я вважаю прибирати сепаратори з підшипників невірним рішенням. Тому що при відсутності "піску", наявності змащення та невеличкого зазору підшипник покаже дуже великий ресурс. А навантаження навіть у сотню кг для нього – дріб'язок. Конструктори це добре розуміють. А ось "раціоналізатори" сплюндрували передні втулки, коли в гонитві за грошами прибрали сепаратори.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)