Re: W'star(t)ON

kisa, намного большая часть времени это как раз смотать проволокой, чтобы ещё и плотно, красиво. А пайка потыкал припоем и готово img/bk

1

Re: W'star(t)ON

Эээ ну, в принципе, да. Но тоже кусок работы, при тщательном исполнении. И если вся работа рискует оказаться напрасной — то неплохо этот кусок упростить и сделать обратимым.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

kisa,

рекомендация со скрутками.

Дійшов до того що Ви праві img/bs  Спробував на розрив і вийшло аналогічно вашому

Рвётся при очень большом усилии — руки режет конкретно больно.

І коли рветься то бац і все, спробував мідну ,вона рветься як пластилін і по моєму враженню треба трохи менше зусиль. Спробував паяти, паяльник на 25 ватт, не сподобалось, таке враження треба брати 100 ватний, візьму у товариша і спробую ще раз. Можна як варіант, якщо все сподобається і 100 ватного буде вистачати то пропаяти вже скрутки. Можна так буде?

W'star(t)ON

W'star(t)ON

Мотаю по своєму, пускаю вверх хвостик , обматую спицю а потім з натяжкою змотую обидві разом перед тим поправивши їх ,потім як Ви писали , роблю кілька скруток під натяжкою, відкушую і далі пасатіжами скручую і знову відкушую при тому залишивши хвостик десь біля п'яти міліметрів. Прикольно виходить, до скрутки спиці ходуном ходили а після тримаються купи монолітно. Сьогодні зробив пару скруток,мене тільки на це вистачило ,втомився за день.

Встиг, сьогодні, перевірити передаточне 3, проїхавши свій звичайний маршрут. Середня швидкість піднялась , зазвичай 20-22 а сьогодні 26, максимальна яка була така і приблизно залишилась, біля 40ка але це не головне. Я так зрозумів що 3.0 добре підходить на довгі маршрути, помітив що менше втомлююсь але в свою чергу було моментами тяжкувато, думаю діло звички, ноги завжди під навантаженням,не пусті. Короче, мені сподобалося img/ay

Добавлено: 07-06-2025 21:49:00

О , забув спитати, в скрутку треба капати масло?

4

Re: W'star(t)ON

Костянтин, а що може не сподобатись якщо зв'язати спиці,чому думаєте що не зайде тема? img/ab

Re: W'star(t)ON

Сдается мне что будет жестче если перемотать колесо собранное без подсовывания тянущих спиц под толкающие в последнем кресте.

Ибу ибуди — дадао муди!

Re: W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

Не зламав нічого і добре  img/ag

7

Re: W'star(t)ON

fo_1ook пишет:

а що може не сподобатись

Да мало ли. Может эффекта мало окажется, например.

fo_1ook пишет:

Не зламав нічого

img/ag  img/ay

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

img/bb

1

Re: W'star(t)ON

Дякую Колеги img/ab

Re: W'star(t)ON

А враження?
Відчули зміну?

Я рухаюсь, значить я існую!

2

(Причина редактирования: Доповнення.)

Re: W'star(t)ON

Євгеній76, почало трясти наче більше, потім, коли затискаєш переднє гальмо на місці і штовхаєш туди-сюди то шат цей зменшився, грає тільки вилка, раніше наче вилка з колесом грало виходить, мене це здивувало, спробував фіолетовий СШ то він більш розхлябаний. По моїм відчуттям він став жорсткіше,менш комфортним. Покатався по набережній кілометрів 14 десь, там одна плитка і асфальту немає, здається що удари від плитки відчуваються гостріше, не розмито, не знаю як описати, як зміг img/bk  Треба ще покатати.

Spoiler

W'star(t)ON

3

Re: W'star(t)ON

Если больше трясёт — значит работает img/ag
Обращайте отдельное внимание на динамику разгона и вот эти все вещи, о которых писали здесь https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 47#p274847
Что осталось, что изменилось, в какую сторону.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

Да, интересно сравнить движение в режиме старт-стоп.

Spoiler

Наблюдаю тему с далеко не праздным интересом. Сегодня перегнал  из гаража олимпийку, тоже буду спицы мотать. img/bs

1

Re: W'star(t)ON

Что осталось, что изменилось, в какую сторону.

Можна сказати що по свіжим слідам. Треба було по місту махнути на обіді, пощастило що шлях мій пролягав по асфальту , приблизно кілометрів 5, я не встиг зрозуміти коли я опинився на місці призначення. Скажу так, на асфальтному покритті він став відчуватися набагато краще а на поганому гірше тобто ,таке враження, спочатку(до зміни передаточного і зв'язки спиць)все було по середині а після повзуни змістились в різні протилежні сторони. Розгін на асфальті з місця, три- чотири оберти педалей і він вже їде як треба, педалі крутити легко і на ногах є легке навантаження, на 2.6 було відчуття що велосипед не вийшов на свій режим, може краще. Зупиняється чітко і точно, нажав на обидва гальма і одразу зупинився. Короче, можна паяти якщо вийде, розумію що після перепайки комфорту вже не буде, можу на це піти бо є інший велосипед, більш комфортніший і це відчутно. Треба трохи в руках себе тримати бо можна влетіти, закрив очі і ти вже котишься.

5

Re: W'star(t)ON

W'star(t)ON.

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON

Вітаю Колеги img/ab  На днях підрізав у товариша таку річ, схоже що це щось із нашого але я не в темі . Тримач цей вже відмив, трохи начистив і під нього підібрав тару. Залишилось вирішити куди краще встановити. Для чого він мені? Коли катаюсь на час( таке собі змагання з собою) то за спиною завжди вожу рюкзак який потрібен лиш для вело замка і півлітрової бутилки з водою, хочу позбутися від нього щоб не заважав.