1. На: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 25#p278525 відповідаю що пошук був, а саме ключа з промовистою назвою в документації "Ключ". Висновок ось тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 16#p263316 , а історія — вище.
2. "Відосік" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 16#p278616 показує, що є запас на вкорочення довжини валу з цієї (правої) сторони. Можливо, що достатньо перевернути вал, а інший варіант — поставити з меншою загальною довжиною. Для мого В-541 1970-го року виявилася добра довжина 130 мм https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 50#p258950 . А були спроби і на 155 мм (Ваші проблеми), і на 132 мм (зірка майже чіпляла), і на 140 мм.
3. Передня зірка має вісімку? Те, що бачимо, можна виправити прокладками під кріпленням власно зірки до шатуна. Швидко робив з дроту шляхом його розклепування.
4. На фото показую, яка повинна бути пластина суппера, що найближче до спиць. Не відразу второпав : https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 07#p267807 .
5. Поміркуєте над першим реченням тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 03#p259103 . Ніхто не заперечив! Трете фото тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 01#p259101 показує, що відхилення від вертикалі не велике і око не "муляє". Головне — надійність кріплення.
6. Вісімка на тріскачці? Перегляньте посадкове місце.
7. Ще впливає налаштування "півня".
Коли все добре налаштоване, переключення працює легко і на ходу!
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)