Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

Пазы на оси с одной стороны можно и срезать, и если обычный надфиль не возьмёт, то алмазный уж точно справится.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

А зачем срезать пазы?  img/ai

1

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

Хм, обычно ось исполняется с ограничителями, пазами, только с одной стороны, а в рассматриваемом случае, если я верно уразумел, ограничители изготовлены аж с двух сторон.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

Нет. Но даже если да — то что?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

1. Поборов велике небажання знімати заднє колесо з В-541 й розкручувати лівий конус. Зняв. Розкрутив достатньо, щоб поміряти довжину розпірної втулки:

ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация


Намірював штангенциркулем 10.0 мм.

2. Не викликає сумніву, що її довжина повинна бути мінімально можливої. Тоді й пір'я розводяться менше, і "парасолі" розрізняються менше, і натяг правих/лівих спиць є не настільки контрастним, і налаштовувати суппер буде простіше.

3. Ще надавав фото тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 41#p278841 (ледь знайшов).

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

img/thank
img/bw Богдан  притащил с Куренёвки вот такое... Новое исследование нужно img/bj

Spoiler

Которая из втулочек чужая? img/bk

Sedoy-K пишет:

повинна бути мінімально

img/doubt
Должно соблюдаться расстояние между дропами с чертежа.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

kisa пишет:

Должно соблюдаться расстояние между дропами с чертежа.

Ну а як же!

Тільки креслення в мене немає, а в "Інструкції ..." від 1971 року про цей розмір інформації немає. Реально є дещо більше 110 мм, поміряв тільки що. Задня втулка — рідна, розпірна втулка — рідна. Вважаю, що конструкція добре відпрацьована, тобто конструктор все врахував. І не став робити розпірну втулку 16 чи 20 мм. 10 мм — достатньо для цієї втулки.

PS. Тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 95#p255195 писав про 114 мм, які зробив на рамі між дропами. Мабуть так воно і є.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

Коллеги, приветствую  img/br
Обмерял ту втулочку с куреневки. Думаю вариант с тем что она "левая" можно отбрасывать.
ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация

img/ay