Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Пазы на оси с одной стороны можно и срезать, и если обычный надфиль не возьмёт, то алмазный уж точно справится.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Пазы на оси с одной стороны можно и срезать, и если обычный надфиль не возьмёт, то алмазный уж точно справится.
Хм, обычно ось исполняется с ограничителями, пазами, только с одной стороны, а в рассматриваемом случае, если я верно уразумел, ограничители изготовлены аж с двух сторон.
Нет. Но даже если да — то что?
1. Поборов велике небажання знімати заднє колесо з В-541 й розкручувати лівий конус. Зняв. Розкрутив достатньо, щоб поміряти довжину розпірної втулки:
Намірював штангенциркулем 10.0 мм.
2. Не викликає сумніву, що її довжина повинна бути мінімально можливої. Тоді й пір'я розводяться менше, і "парасолі" розрізняються менше, і натяг правих/лівих спиць є не настільки контрастним, і налаштовувати суппер буде простіше.
3. Ще надавав фото тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 41#p278841 (ледь знайшов).
Должно соблюдаться расстояние между дропами с чертежа.
Ну а як же!
Тільки креслення в мене немає, а в "Інструкції ..." від 1971 року про цей розмір інформації немає. Реально є дещо більше 110 мм, поміряв тільки що. Задня втулка — рідна, розпірна втулка — рідна. Вважаю, що конструкція добре відпрацьована, тобто конструктор все врахував. І не став робити розпірну втулку 16 чи 20 мм. 10 мм — достатньо для цієї втулки.
PS. Тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 95#p255195 писав про 114 мм, які зробив на рамі між дропами. Мабуть так воно і є.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация