https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 44#p279444
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 45#p279445
kisa, не бачу нічого а ні крамольного, а ні смішного в моїй пропозиції.
Чому? А і зірка, і трилапка мають досить велику жорсткість. І ще вважаю, що від п'ятилапок відмовилися тому, що три опори є самим кращим варіантом для уникнення/виправлення перекосів. А перекоси завжди будуть в системі вал-шатун, коли вона фіксується клином. Хоча би тому, що шатун насаджується на вал із гарантованим зазором, який з часом може тільки збільшуватися.
У мене була така же проблема на В-541, а вал був закороткий. Спочатку обрав шлях виправлення. Розібрав. Виявилося, що ані зірка, ані трилапка не криві: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 62#p258262 . Зробив так, як написав тут вище. А як інакше, якщо ані зірка, ані трилапка не криві, пан SD?
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)