Re: Мій гараж
Задняя звезда-тарелка плюс шайбочки под передней (где это возможно) — и можно согнать где-то на 43, зато ровно
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 48 49 50 51 52 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Задняя звезда-тарелка плюс шайбочки под передней (где это возможно) — и можно согнать где-то на 43, зато ровно
Ну я ще пошукаю по барахолці кращі варіанти, цей вал на крайній випадок.
Почав до речі перебирати вел. Перевірив раму/вилку — геометрія в порядку , дропи паралельні, пера тоже, труби рівні, а ж непривично
. Рульова тоже норм — конуса/підшипники живі, перевів нижній підшипник на насип. Хром деталі в лимонку закинув, сідло в желатин, короче все по стандартній схемі). Поки в роздумах які колеса збирати на нього. Ободів різних 17-22мм штук 10 напевно вже назбиралось, білі напевно краще будуть дивитись на ньому?
Arioh,
У меня шимановские втулки в таком состоянии на Диаманте, до копроэкономики делали качественно.
Зібрав задню втулку з різних частин.
Стакан міче, вісь Хочу Знать або ренак або норм китай з 90-х (конуса в ідеалі), зібралось все чітко, пильники тільки треба якісь придумати.
Короче вел буде тріщоточний сінгл з ободними тормозами, практично як стоковий варіант з заводу, тільки трохи облегшений, вал правда тепер точно треба короткий найти — у втулки чейнлайн 40мм.
у втулки чейнлайн 40мм.
З сучасним фрівілом буде 45 мм
CustoмBicyclь,
На днях перемірював, якраз 45. Зірка напроти крайніх витків різьби.
Arioh, берете потрібні шатуни, підбираєте до них потрібну довжину валу, берете катридж і знімаєте з нього чашки, виточуєте чашки під запресовку у стакан Томсона. Це найпростіший варіант на сьогодні і найдешевший. Я так зробив для Ралея
Варіант №2, дорожчий і передбачає наявність токарного станка з дюймовими кроками (впевнений, що у Львові є такі, на танковому точно є). Вирізати гільзу з різьбою BSA і вставити її у Томсона (можна дві окремі півгільзи з фіксацією "електрозаклепками".
Варіант №3 ще дорожчий — "труба народу" від Максима.
Варіант №4 найдорожчий — "Project 38mm v3" від Максима.
В мене тут короче як завжди, постійні експеременти, то вже напевно останній раз бо десь до вересня/жовтня залишусь без квартири-майстерні і хочеться чим поскорше доробити всі 4 вела шоб кожен з них чимсь відрізнявся.
Та як тепер в мене є турист, то не буду мучити стартон грубими покришками і одинарними ободами:
Хай краще буде шустрий сінгл на тонкій резині ніж тугий на розгін фікс з25-28мм шинами (та і на 630 колеса резини майже нема нормальної в основному 28-32мм) . Фрівіл тільки докупити треба. і задній тормоз доставити.
Голландець — всепогодній вел, шось середнє між дорожником, ашаном і циклокросом: В нього тормоз передній потужний і рама дуже міцна якраз для злобного бездоріжжя. І резина ця мішлен старгріп напевно сама універсальна з всієї, шо пробував ставити — сніг, лід, пісок болото, всюда пройде і по асфальту накат непоганий.
Україну не рухаю вже, болотніка тільки зняв, та як не бачу сенсу більше одного вела з болотніками тримати. Напевно коли ця резина зноситься то ше грубші сліки поставлю мб 55-57мм , задовбала та розбита бруківка вже, пробував на 1,5 шини атм качати — якраз зашибісь було їхати — пер як на танку, ашани на самих розбитих вулицяв обганяв навіть не стараючись, але на резині пише мінімум 2, боюсь укус зловити.
Міфа буде турінг на 630 колесах і фліп флоп втулці фрівіл/фрівіл з барашками, шоб перевертати у випадку злобних підйомів. Передачі нема бажання ставити. (зараз переднє звичайне 622 стоїть, 630 ше не зібрав)
Зробив каретку — 2 прома ZKL по 50грн і вал з посадочним 17мм (тоже 50грн), найшов на барахолці нормальний короткий. Вот незнаю, проставки між промом і шатунами треба ставити, чи вони і так норм триматись будуть в стакані?
Поставив на міфу тестові колеса, і нарешті переїхався.
Дость легка вона на ходу навіть на 53/18 з шинами 35мм реально було їхати. Руль з виносом ідеально підійшли, а то на стартоні руки чуть сповзали до перекладини.
В роздумах які колеса ставити, є 3 варіанта — двійні низькі обода і резина 28мм. 630 одинарні обода і резина 32мм і 622 одинарні і резина 35мм.
З втулок тоже Хочу Знать думав під фрівіл ставити, але треба шось з тормозами думати, ті рідні кліщі взагалі ніякі, пробував і колодки і трос міняти ефекту ноль, дорожки на ободі тоже не сильно стерті. Тут тоже 3 варіанта:
-Приварити кріплення під кантіки/вібряки (на диски немаю втулок та і вилка дуже тонконога, боюсь зігне)
-Пошукати по барахолці нормальні турінгові кліщі венймани/мафаи з центртягою
-Забити на ободні тормоза і поставити барабан і планетарку/торпеду.
Наверное, на 630 прикольно будет.
на 630 прикольно будет
І кліщі з меншим річем можна- ефективніші будуть.
Може заднє колесо на 622 ободі зібрати і планетарці/торпеді (тут ше не визначився), а на перед 630 поставити і норм кліщі? В мене просто один з 630 ободів має посадочний 16мм і 32 резина трохи загруба йому буде. А інший 630 обід(посадочний 19мм ) і 622-й — однаковий профіль мають.
Страницы Назад 1 … 48 49 50 51 52 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж