Re: Реставраторы представляют

Torpedoimg/thank
Полное описание работ https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=770

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Реставраторы представляют

ХВЗ "Спутник" В-34 1962г
Велосипед выпускался с 1961-1964гг. Первая модель Спутника. Пришел на смену Туристу. Отличался крыльями без центральной выштамповки, алюминиевым рулём, паралелограмный переключатель. Последняя модель на которой использовались стальные обода "чайка".
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют

https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 8&p=11

13

Re: Реставраторы представляют

Проєкт реставрація велосипеда «Минск»  В-114, 1960 року.

Реставраторы представляют

Було виконано піскоструйну чистку, фарбування, нанесення орнаменту під трафарет, та ліновки. Частково відновлено гальванічне покриття металевих деталей.
Повна комплектація велосипеда оригінальними деталями: фара, динамо, насос, лічильник пробігу, щиток цепки, оригінальні покришки, камери під ніпеля Данлоп, також інструкція та комплект інструменту.

Реставраторы представляют Реставраторы представляют   Реставраторы представляют

Реставраторы представляют   Реставраторы представляют   Реставраторы представляют



Реставраторы представляют

Історична довідка
Завод німецької фірми DKW в м. Чопау (Zschopau) в окрузі Хеймніца, який перебував у Радянській зоні окупації, було демонтовано та вивезено в СРСР як репарації. Усе обладнання, оснащення і технічна документація мотоциклетного заводу DKW були вивезені в Москву, Мінськ, Іжевськ та Серпухов. Також були інтерновані німецькі фахівці заводу, які налагоджували обладнання й виробництво техніки на нових заводах. Окрім того було вивезено обладнання велосипедного заводу Wanderer Siegmar-Schönau bei Chemnitz (пізніше VEB Fahrradwerke Elite Diamant), котре стало основою велозаводу в Мінську.
У травні 1946 року було запущено перший цех Мінського велосипедного заводу (МВЗ). У вересні 1947 року розпочато серійне виробництво чоловічих дорожніх велосипедів В-16, розробленого на основі німецької документації. До кінця 1947 року було зібрано 6580 велосипедів, що зумовило профільну спрямованість заводу на багато років вперед.
У 1951 році, через перепрофілювання Московського мотозаводу, на Мінський велозавод було передано виробництво мотоциклів М1А (копії унікальної німецької моделі DKW RT 125). Завод отримав нову назву Мінський мотоциклетно-велосипедний завод.
У 1956 році почали виробляти базову модель чоловічого велосипеда В-114, який поклав початок серії відомих велосипедів «Минск» / «Аист».
Велосипед В-114 (1956-1964)  залишив в собі «німецькі риси», та відрізнявся від моделей ХВЗ значним кутом нахилу передньої вилки, та кареткою педалей із запресованими втулками вальниці.
Рама В-114  майже без змін була основою  інших моделей ММВЗ до 1980-х років.

13

Re: Реставраторы представляют

Torpedoimg/bi  img/bi  img/bi  я мечтаю выполнить подобную работу! это очень трудно. я преклоняюсь перед вашим талантом!

1

Re: Реставраторы представляют

Torpedo,
Як завжди, на найвищому рівні пане Віктор!

1

Re: Реставраторы представляют

Велосипед  ХВЗ "Україна" В-120.
Перша модель повоєнної серії «Україна» виробництва 1960  року. Велосипед  серійно оснащувався додатковими ручними гальмами, щитком ланцюга. Такий варіянт вироблявся лише рік.

Повна реставрація, нове фарбування, відновлене гальванічне покриття, оригінальні деталі, покришки, камери, ніпеля, фара, динамка.

Реставраторы представляют   Реставраторы представляют   Реставраторы представляют


Реставраторы представляют   Реставраторы представляют   Реставраторы представляют 

Реставраторы представляют
Краса безмежна img/rolleyes

16

(06-07-2021 09:42:21 отредактировано Torpedo)

Re: Реставраторы представляют

Чоловічий дорожній велосипед  ХВЗ «Україна» В-130  1967 рік.

Реставраторы представляют

Особливість екземпляру: наявність додаткової декалі «50 лет октября» у відзнаку ювілейної дати, та переднього ручного гальма.
Повна історична реставрація, частково відновлено гальванічне покриття, оригінальні деталі, робочий стан. Збережено всі оригінальні шпиці з латунними нікельованими ніпелями, камери, ніпеля, покришки.
Укомплектовано динамкою, фарою, дзеркалом, лічильником пробігу та велоаптечкою.
Автор роботи Віктор Ходєєв.

Реставраторы представляют    Реставраторы представляют    Реставраторы представляют    Реставраторы представляют

Реставраторы представляют    Реставраторы представляют    Реставраторы представляют    Реставраторы представляют




Історична довідка:
З 1960 року Харківський велозавод виробляв велосипед моделі В-120  з власною назвою «Україна». В  період 1965-1969 років ХВЗ одночасно випускав вдосконалену  модель «Україна» В-130.
У конструкцію моделі В-130 в порівнянні з В-120 внесли такі зміни:
-Велосипед було оснащено сталевими ободами коліс коробчастого (п-подібного) перетину.
-Переднє колесо мало 36 спиць за для підвищення вантажопідйомності
-Щиток переднього колеса був значно довшим з додатковим підкосом з переду
-Встановлено  передній багажник,  нові  відлиті з алюмінієвого сплаву педалі і відкидна підніжка.
-Були змінені форма керма і вузол кріплення його до рульової колонки (винос)
-Встановлено захисний щиток ланцюга
-Новий декор з використанням кольорових аплікаційних декалей

13

Re: Реставраторы представляют

Просто нет слов

Re: Реставраторы представляют

Чоловічий дорожній велосипед  ХВЗ «Прогресс» В-110,  1954 рік.

Досить рідкісний,  варіант ошатної «люксової» комплектації.
На відміну від стандартної моделі оснащувався хромованими щитками коліс, фарою фарбованою в колір рами, динамо з фарбованими деталями, переднім гальмом, щитком ланцюга.
До того ж, хромовані обода та щитки оздоблювались декоративними фарбованими смужками з ліновками.

Велосипед з помітними "слідами часу",  про те, все збережено в оригіналі.

Автор роботи Віктор Ходєєв.

Реставраторы представляют    Реставраторы представляют    Реставраторы представляют

13

Re: Реставраторы представляют

Чрезвычайно интересны материалы и технология окраски по хрому.

1