Re: Реставраторы представляют

Torpedoimg/thank
Полное описание работ https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=770

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Реставраторы представляют

ХВЗ "Спутник" В-34 1962г
Велосипед выпускался с 1961-1964гг. Первая модель Спутника. Пришел на смену Туристу. Отличался крыльями без центральной выштамповки, алюминиевым рулём, паралелограмный переключатель. Последняя модель на которой использовались стальные обода "чайка".
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют
Реставраторы представляют

https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 8&p=11

11

Re: Реставраторы представляют

Проєкт реставрація велосипеда «Минск»  В-114, 1960 року.

Реставраторы представляют

Було виконано піскоструйну чистку, фарбування, нанесення орнаменту під трафарет, та ліновки. Частково відновлено гальванічне покриття металевих деталей.
Повна комплектація велосипеда оригінальними деталями: фара, динамо, насос, лічильник пробігу, щиток цепки, оригінальні покришки, камери під ніпеля Данлоп, також інструкція та комплект інструменту.

Реставраторы представляют Реставраторы представляют   Реставраторы представляют

Реставраторы представляют   Реставраторы представляют   Реставраторы представляют



Реставраторы представляют

Історична довідка
Завод німецької фірми DKW в м. Чопау (Zschopau) в окрузі Хеймніца, який перебував у Радянській зоні окупації, було демонтовано та вивезено в СРСР як репарації. Усе обладнання, оснащення і технічна документація мотоциклетного заводу DKW були вивезені в Москву, Мінськ, Іжевськ та Серпухов. Також були інтерновані німецькі фахівці заводу, які налагоджували обладнання й виробництво техніки на нових заводах. Окрім того було вивезено обладнання велосипедного заводу Wanderer Siegmar-Schönau bei Chemnitz (пізніше VEB Fahrradwerke Elite Diamant), котре стало основою велозаводу в Мінську.
У травні 1946 року було запущено перший цех Мінського велосипедного заводу (МВЗ). У вересні 1947 року розпочато серійне виробництво чоловічих дорожніх велосипедів В-16, розробленого на основі німецької документації. До кінця 1947 року було зібрано 6580 велосипедів, що зумовило профільну спрямованість заводу на багато років вперед.
У 1951 році, через перепрофілювання Московського мотозаводу, на Мінський велозавод було передано виробництво мотоциклів М1А (копії унікальної німецької моделі DKW RT 125). Завод отримав нову назву Мінський мотоциклетно-велосипедний завод.
У 1956 році почали виробляти базову модель чоловічого велосипеда В-114, який поклав початок серії відомих велосипедів «Минск» / «Аист».
Велосипед В-114 (1956-1964)  залишив в собі «німецькі риси», та відрізнявся від моделей ХВЗ значним кутом нахилу передньої вилки, та кареткою педалей із запресованими втулками вальниці.
Рама В-114  майже без змін була основою  інших моделей ММВЗ до 1980-х років.

12

Re: Реставраторы представляют

Torpedoimg/bi  img/bi  img/bi  я мечтаю выполнить подобную работу! это очень трудно. я преклоняюсь перед вашим талантом!

1

Re: Реставраторы представляют

Torpedo,
Як завжди, на найвищому рівні пане Віктор!

1