Re: Реставраторы представляют
Torpedo,
Полное описание работ https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=770
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Раскопки. Музей. → Реставраторы представляют
Torpedo,
Полное описание работ https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=770
Проєкт реставрація велосипеда «Минск» В-114, 1960 року.
Було виконано піскоструйну чистку, фарбування, нанесення орнаменту під трафарет, та ліновки. Частково відновлено гальванічне покриття металевих деталей.
Повна комплектація велосипеда оригінальними деталями: фара, динамо, насос, лічильник пробігу, щиток цепки, оригінальні покришки, камери під ніпеля Данлоп, також інструкція та комплект інструменту.
Історична довідка
Завод німецької фірми DKW в м. Чопау (Zschopau) в окрузі Хеймніца, який перебував у Радянській зоні окупації, було демонтовано та вивезено в СРСР як репарації. Усе обладнання, оснащення і технічна документація мотоциклетного заводу DKW були вивезені в Москву, Мінськ, Іжевськ та Серпухов. Також були інтерновані німецькі фахівці заводу, які налагоджували обладнання й виробництво техніки на нових заводах. Окрім того було вивезено обладнання велосипедного заводу Wanderer Siegmar-Schönau bei Chemnitz (пізніше VEB Fahrradwerke Elite Diamant), котре стало основою велозаводу в Мінську.
У травні 1946 року було запущено перший цех Мінського велосипедного заводу (МВЗ). У вересні 1947 року розпочато серійне виробництво чоловічих дорожніх велосипедів В-16, розробленого на основі німецької документації. До кінця 1947 року було зібрано 6580 велосипедів, що зумовило профільну спрямованість заводу на багато років вперед.
У 1951 році, через перепрофілювання Московського мотозаводу, на Мінський велозавод було передано виробництво мотоциклів М1А (копії унікальної німецької моделі DKW RT 125). Завод отримав нову назву Мінський мотоциклетно-велосипедний завод.
У 1956 році почали виробляти базову модель чоловічого велосипеда В-114, який поклав початок серії відомих велосипедів «Минск» / «Аист».
Велосипед В-114 (1956-1964) залишив в собі «німецькі риси», та відрізнявся від моделей ХВЗ значним кутом нахилу передньої вилки, та кареткою педалей із запресованими втулками вальниці.
Рама В-114 майже без змін була основою інших моделей ММВЗ до 1980-х років.
Torpedo,
я мечтаю выполнить подобную работу! это очень трудно. я преклоняюсь перед вашим талантом!
Torpedo,
Як завжди, на найвищому рівні пане Віктор!
Кроковод → Раскопки. Музей. → Реставраторы представляют