Тема: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Доброго вечора, шановне панство!

Читаючи тему про сучасний "крокодил", загорівся ідеєю зібрати і собі (або комусь зі свого оточення) велосипед для комфортного пересування містом. "Жертвою" став знайомй ролерист, велосипеду якого, за його словами близько 20ти років і який розвалюється на очах.

Після тижнів обговорень ми таки вирішили зробити це. Реалізувати вирішили Path Racer.

Пошуки на ОЛХ і серед знайомих закінчились не дуже успішно. У товариша в гаражі лежав Мінськ невідомого року (в родині товариша велосипед з'явився у 78му). На жаль, він відмовився його продавати. На ОЛХ просять просто космічні суми грошей за велосипеди не завжди хорошого стану. Тому ми почали шукати наш велосипед на металоприйомках. І ми його таки знайшли.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Разом з ним також на тій же прийомці лежало його рідне заднє колесо. Чудовий обід типу "чайка". За велосипед і колесо віддали 100 гривень.

Велосипед має кілька дефектів:
-прихоплений краплями зварки винос до контр-гайки рульової;
-збита накатка на конусній гайці цієї ж рульової;
-підтерті колесом ноги вилки. одна нога — до отвору (фото будуть пізніше);
-незрозумілий шов відзварки на дропауті вилки;
— вм'ятини на лівому нижньому пері. підозрюю, що це від кривого шатуна, адже вал каретки сам по собі не кривий
-неймовірний шар іржі на ободах;
-величезна вісімка на задньому ободі (фото буде нижче).

З приємного:
-попередньо, цілі камери і одна покришка
-наявність бардачка img/ab ; Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

-мінімальний люфт каретки, рульової і заднього колеса.
-рівний передній обід

Плани на найближчий час:
-Очистити раму, вилку і обода від бруду, іржі і старої фарби
-Зібрати колеса. Ззаду -- торпедо, спереду -- фіксерська квандо з високим фланцем. Спиці -- скоріше за все, що цинк. Збирати колесо буду особисто я з використанням шайб під ніпеля і головки спиць.

Є кілька питань до товариства:
-Чи можливо вирівняти цей обід?
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга. Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.
-Де знайти шайби м2? В наших магазинах кріплень найменше що є -- м3. Чи підійдуть м3 для використання у втулках?
-Що зробити з вилкою? Шукати їй заміну? На жаль, я не знаю, хто у Івано-Франківську зможе виправити дефекти рами img/ak

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Оскільки я працюю у веломайстерні, то маю доступ до певної кількості інструментів і запчастин.

Кілька тижнів тому, нам привезли якийсь радянський велосипед з жіночою рамою. Клієнтка забажала відновити його "для села".
На жаль, пізніше вона відмовилась від цієї задумки, і залишила велосипед нам. Особисто собі я забрав з нього руль img/bk (фото закину пізніше).

Сьогодні, після часткового розбирання нашого пацієта, я взявся за розбирання цієї дамки, яку начальник вже встиг розпилять на дві половини  img/ak

Приємно було те, що рульова в досить хорошому стані. Нижній конус і чашки явних слідів виробітки не мають.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.
(чашки завтикав сфоткати)
Доріжки конусної гайки теж, але наявний скол в найтоншому місці конуса.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Для тимчасової заміни вилки будемо пробувати використовувати вилку від дамки. Але і ця вилка має нюанси:
-фронтальний удар;
-несоосність ніг, корони і штоку:
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Рейк у вилок приблизно однаковий, тому я вважаю, що вилка стане на цю раму, не нашкодивши керуванню.

Добавлено: 29-05-2019 22:06:44

На даний момент мене хвилює таке питання: "Конус має від руки на шток сідати, чи він забивається на своє посадкове місце, як у переважній більшості вилок?"

Бо за останній час це вже друга вилка з дюймовим штоком, нижній конус яких я знімав не прикладаючи жодних зусиль...  img/bn

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут,
Вітаємо в товаристві.
На форумі є профільні теми з відповідями на ваші питання.
Обід має виправитись, але ні в якому разі не можна це робити шприхами.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

добро пожаловать! img/kefir
конус должен садиться в натяг.
вот я так делал.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 67#p121167

(30-05-2019 22:16:20 отредактировано Захар Беркут)

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Щойно отримав фото від товариша.

Рама чистилась напильником і металевою щіткою. Мета: виявити додаткові дефекти труб. Крім згаданих, нічого нового не знайдено.

Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут,
Розбирайте: зніміть шатуни і каретку, розкрутіть рульову.
А тоді робіть діагностику і правку.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

М3 шайбы подойдут. Не очень красиво, но работает.

Показанный отдельно обод выравнивается перед сборкой. Идеально ровно не будет, но они с завода горбатые были (биения +/— 1-2мм, особенно кривые в районе сварки).

Вилку вправить возможно. В теме правки геометрии смотрите. У массовых дорожников вилки можно условно считать взаимозаменяемыми. Если с этой вилкой не получится — подойдет практически любая дорожная советская.

Детали рулевой, испорченные сваркой, лучше заменить. Такая мелочь стоит недорого, либо находится бесплатно.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Коричневая вилка пензенская вроде, если правильно определил, и вполне должна нормально исправиться классическими методами. Пензенские вилки подобаются мне простыми, но крепкими дропами, с которыми не встречалось проблем, у меня по крайней мере.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

shvorak, дякую! буду шукати.

tork, дякую за підказку, спробую так зробити на коричневій вилці.

Кондратий, шайби м3 поставити під головки спиць? вилка є донор, коричнева. рульова буде теж з донора.

DVDshnik, цілком можливо, що і рама, яку нам принесли не хвз?

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут, вітаю. Я шайби м2 качаю з інтернетів, зокрема гарно працюють в "Метиз Україна", ціни дешевше від "Солді".

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут, У рам пензенских каретка резьбовая, как и у ХВЗ, тем они и хороши.
А у рам ММВЗ и пермских каретка, наоборот, безрезьбовая, томпсоновская то бишь.
А вот большая звезда на фото явно ММВЗ. Как вроде бы и шильдик, но то меняется при случае.

Так какая каретка и где нанесён серийный номер рамы?

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут,
Шайбы м3-м2 ставятся на ту часть спицы, что заходит в отверстие втулки (согнутая часть) и только если у втулки тонкие края.
Во внутрь обода надо ставить шайбы м4-м5 (смотреть по имеющимся ниппелям, чтоб проходили в отверстие шайбы нижней частью.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

CustoмBicyclь, у нас в місті є "Метиз". Місяць тому м2 не було, щойно товариш був там -- досі їх немає. доведеться, напевно, теж з інтернету замовляти.

DVDshnik, це точно ММВЗ. каретка безрізьбова. на ОЛХ знайшли кастомний перехідник з ф40 на БСА. в планах ставити картридж і систему під квадрат.

Пафнутий, чи доцільно використовувати м2 на сучасних алю втулках? в планах на переднє колесо ставити такого плану втулку: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Від шприх залежить, якшо з короткими головками то можна не ставити.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

У современных втулок диаметр оси и общая ширина больше. Для дорожника решение не лучшее.