Re: Мій гараж
Arioh, гаразд. А чим об'єктивно визначали, що така комплектація найшвидша? Середня швидкість? Максималка? На якій дистанції?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Arioh, гаразд. А чим об'єктивно визначали, що така комплектація найшвидша? Середня швидкість? Максималка? На якій дистанції?
Та типу нічого не заміряв, спідометрами/велокомпами не користуюсь. Просто на такому асфальті (деколи і більш зернистий трапляється):
з 23мм безпротекторною резиною чи дубовішим ободом на задньому колесі вел якось грузнув, ну і трясло трохи, на передньому колесі наприклад майже не замітно різниці. А з одинарним ободом і тою шиною набитою на 7,5атм спокійно пролітає, вібрацій майже не чути.
Ну і плюс ця рама і особливо вилка яквсь мягка порівняно з тим же стартоном, мб через велику ростовку . По характеру шось середнє між шосером і турінгом получається.
Тому і фінальний варіант сінгл, а не фікс. Поставлю ше задній тормоз на днях.
через велику ростовку
Концепція туристичний фікс . Передача — 2,93. Резина 26мм. Ше не 100% фінальний варіант, але вел дуже подобається на ходу. Дубовий задній трикутник і коротка вилка позволяють непогано навалювати по асфальті(минулого року пробував похожий вел на рамі міфи зібрати, але через пластилінову раму воно їхало дуже туго). Не впевнений тільки на рахунок заднього одинарного обода на фіксі, мб з часом зберу ше одне колесо на двойному ободі і іншій втулці шоб порівняти.
Вел в основному асфальтовий, але наприклад тут спокійно їхалось на таких колесах:
Arioh,
Я так вже другий сезон ізврвщаюсь на шинах 25 мм.
Интересно, посмотрим на результаты эксплуатации.
Ше не 100% фінальний варіант,
Ну, к этому мы у Вас в гараже привыкли
shvorak, а ты на чём? Или это ты про Пежо, который не фикс?
Давно нічого не писав. З експерементами і перекиданням деталей з вела на вел по 100500 раз вже завязав впринципі. Тим більше гори запчастин дома в мене вже нема .
Проект Чорна Пантера. В такому вигляді експлуатується з осені, хіба шо резину недавно поміняв, бо стара вже потріскала. Мостик рідний відвалився минулого року, приварили аргоном трубку на роботі, нижній тоже прийшлось підварювати. Вилка якась дешева німецька, дропи вкорочував. Я її взагалі то на інший вел планував ставити, але сюди добре вписалась, подобається краща маневреність порівняно з рідною. Винос тоже перерізав під косий клин, бо з конусом він не зажимався ніфіга. Система трохи страшненька, але вже яка є, шукати шось краще поки не буду. Каретка шемоно, чесний картрідж на шаріках(напевно ше з 90-х), купив на барахолці за стольник. Колеса в 4 хреста без перепая обидва, ззаді червячка ренак.
Не впевнений до кінця з концепцією. Буде або та як є — пафрейсер, або поверну руль в другий бік і поставлю сідло з пружинами і буде просто чуть приспортивнений дорожник без крил (мб з багажником).
Очень и очень. Эти Ваши эксперименты всё-таки выкристализовали отличную тачку. Ещё и симпатичную
Вигляд має!
Гальмівні доріжки замалювати,встановити барабан.бо краб не дужу себе почуває,судячи по його вигину вперед.
kisa, Та з хомутами дійсно пора мені нормальні знайти, а то на 4 вела тільки один не чорний хомут. А сідло зручне, воно шкірою обшите, в нас колись мужик на базарі цілий ящик таких продавав. (Він привозив вбиті євросідла і їх якісь місцеві майстри переобшивали шкірою.)
toni73, Хотілось б лишити в 4 хреста обидва колеса з низькофланцевими втулками. Кліщі пластилінові трохи, планую з часом замінити на якісь нормальні вейнмани з центртягою, або на нову альхонгу, річ в цеї вилки все ж трохи менший як в рідної.
Седло мне даже с виду понравилось, но не отсюда
Arioh, А якщо спробувати встановити гальмо позаду вилки?
Согласен с Александром — рич вилки позволяет подобрать вполне приличный тормоз. А уж на эти обода — что доктор прописал. Это лучшее, что только можно добыть на дорожник под передние клещи.
Красив!
Резина знакомая. Как она вам?
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж