Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.
Kisa, дякую. Корпус кований — це дуже добре!
Сьогодні отримав втулку саме таку, як пише DVDshnik на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 5#p107585,, #2247, і теж з клеймом про ціну 1р70к. Вона на вигляд зовсім нова, має підшипники із сепаратором, які захищені пластиковим пильником. Конуси чорні без слідів кочення по ним. Зенкування на отворах під шпиці немає. Виробник, скоріше за все, Нерехтинський Механічний Завод (НМЗ). Цікаво, коли це зроблено: ще у радянському союзі або пізніше? Ціни на виробах вже давно не проставляють у вигляді клейма! Та і ціна зовсім не сучасна.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
. Сепараторный подшипник дешевле. Но его нельзя засунуть в такую втулку, как Ж
!
я например так делаю
На маленьких колёсах когда собирал — не думал. Но 8 лет
. Года два назад немного правил заднее. Так они по дорогам вообще не ездят. А на тротуарах и во дворах бордюры и всё такое. И из-за особенностей компоновки минского складника, большая часть от полутора центнеров велосипедиста приходится на заднее колесо.
, чуть не сложил. Отпустл и начал по новой, но побоялся. Теперь все встало на свои места.


