Re: История моделей Свердловского и Атигского заводов (СВЗ и АМЗ)

IDIANtm, чому "Спартак"?
Якщо інформація поста #1 є вірною, то СВЗ випускав тільки ВП-1, ВП-3 (Велосипед Підлітковий для хлопчиків) та ВП-2 й ВП-4 (Велосипед Підлітковий для дівчаток). На фото #10, #13 й #14 шильдики тільки Свердловського велозавода. В пості #9 немає фото шидьдика, але є фото катафота, який ставився на велосипеди тільки в першій половині 1950-х.
Висновок: в темі зовсім немає фото вело з назвою "Спартак". Хоча він і є прямим спадкоємцем ВП-3.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: История моделей Свердловского и Атигского заводов (СВЗ и АМЗ)

IDIANtm, я не знаю, сам впервые увидел такой. Но смущают паяные к подседельному узлу задние стойки, тогда как на фото разглядел лишь болтовое крепление.

1

Re: История моделей Свердловского и Атигского заводов (СВЗ и АМЗ)

В інтернеті є відео з назвою "реставрация велосипеда СВЗ вп 2 1955год начало". Там доволі довго йдеться про сідло (є його повна комплектація), а наприкінці показані залишки вело, і автор каже, що це ВП-2 1955 року, як і в назві файлу. Задні стійки — паяні. На тих фото, що я колись робив з оригіналу (#10, рік випуску невідомий), а також на 2-му та 4-му фото з #1, з #14 — теж паяні. І ще ми бачимо і гвинтове кріплення (фото 1 з #1, екземпляри з #10 й #13).

Гіпотеза може бути така: зміна назв (ВП-1 на ВП-3, ВП-2 на ВП-4) була зроблена у зв'язку з деякою зміною елементів конструкції: в середині 1950-х багато виробників перешли з пайки на гвинт. Згідно з #1, на СВЗ перехід пройшов з "перехлестом" у 1956-57 роках. Паяне кріплення — ранні моделі (ВП-1, ВП-2), гвинтове — пізні (ВП-3, ВП-4). Як відомо, така зміна не робиться миттєво: спочатку йдуть невеличкі пробні партії, потім запускається масове виробництво, і деякий час "за ворота" можуть виходити навіть гібридні варіанти комплектації.

Але всі ці екземпляри — з СВЗ, на що вказують шильдики. Тобто можливі тільки чотири моделі: ВП-1, ВП-2, ВП-3,  ВП-4.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3