Re: Мій гараж

Ну я без фанатизма полегшую, без титанових болтів і іншої фігні, так чисто спортивний інтерес — наскільки реально зібрати легкий велосипед з підножних деталей.

Фрейми важив(рама,вилка каретка і рульова)  В-555 —  — 3,6кг.
Олімпійка — 3,5кг.

Re: Мій гараж

Arioh, ясно, тоді легшим ніж вже є нерозумно робити.

Re: Мій гараж

"Юниорка" (С-Ш ОЛимпийка) с колёсами на лёгких 23мм покрышках. передачами, нормальными тормозами, тяжёлыми контактными педалями и не самыми лёгкими подседелом и седлом весит 9.6кг. В прикладном отношении (перетаскивание велосипеда на себе по лестнице) разница между 11кг и 9кг практически не ощущается.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Мій гараж

Напевно я то все на раму олімпійки все ж перекину, не через вагу, просто з олімпійки іменно фікс якийсь зліший був, мб через коротку раму. Цей фрейм якийсь дуже довгий, навіть старий б-552 на парус см коротший, переміряв на роботі. Незнаю може на цьому фреймі шось типу турінга на 28-32 покрах зібрати,  на арчерівській 3-шці або соплях 1х7 (десь мав шосейну втулку з касетою).

Re: Мій гараж

Arioh,
Сосбсна, имея в гараже "олимпийку", В-555 и "туриста", а также опыт взаимного обмена колёсами между ними, могу сказать следующее. В-555 на "туристических" колёсах "не едет", постоянно на нём ощущение, что "что-то не так". Для себя решил, что раз рама В-555 недостаточно жёсткая, и при этом недостаточно накатистая, то лучше "вытягивать жёсткость" колёсами, чем пытаться сделать из него "турист" — настоящий турист катит намного лучше. Олимпийка же на фоне в-555 выглядит "пришпоренной" версией — гоняет быстрее и тут рама решает.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

Переднє  — 1,25.

Я когда свой СШ собирал то взвешивал на кухонных весах и записывал вес каждого компонента(кроме болтиков)
К примеру переднее колесо 1316грамм= втулка СШ(236) + спицы/ниппеля(150)+ обод MACH1 ROAD RUNNER (520)+Michelin Dynamic Sport 23 (300)+камера(110)   
И собрав колесо (+флипер+ подшибники ось и ексцентрик) вышло 1480грамм
И по цене это колесо вышло 400покрышка+ камера 80+флипер 20+ спицы 80+ обод 600 = 1100грн
а у вас вел

Arioh пишет:

в 1100-1200грн

Например я понял что облегчение упираеться в цену, а нам кроководам оно незачем.
к примеру я мог бы купить какойто обод полегче(фиг найдешь) за цену 2000грн и секономил бы 100грамм img/bm
тоесть 100грамм — 1400грн img/ag

легкие у вас обода однако img/lupa
Мій гараж

Re: Мій гараж

artem4ik19,  Мені трохи з цінами легше, за 15хвилин їзди від дому барахолка, де часто можна купити колеса від євровелів за 150-300 грн з нормальними низькопрофільними ободами шприхами з нержавійки і якшо повезе — невбитими втулками, за 300-400грн з планетаркою, правда останнім часом не дуже шось їх возять. Покришки я взагалі по 50 грн ці купив 250 грамові.

Riverdale, Може тоді циклокрос? Маю просто лишню пару 17мм низькопрофільних ободів і пару турінгових і кросових покришок, думаю куда б їх приткнути.

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

за 300-400грн з планетаркою, правда останнім часом не дуже шось їх возять

добавь, что продают только по блату

Re: Мій гараж

Та чо по блату, любий може прийти і купити, але часто продаються без ланцюжків/гайок, з кривими ободами і т.д, ну і стан лотерея, сакси переважно впорядку, а вот б/у тормозного арчера (AWC S3C і т.д.) я б в житті не брав, нексуси тоже 50/50. Деколи таке враження шо половина бариг походу на свалках їх в Європі находять.

Re: Мій гараж

хех
бу ш3 за 200-300 грн я бы не отказался

Re: Мій гараж

Arioh,
Катался я на В-555 по пересечённой местности, "олимпийка" в этом отношении намного больше понравилась — рамы примерно одинаково не подходят для бездорожья, а управляемость у "олимпийки" лучше. Как по мне — "циклокросс" как класс велосипеда — это вещь, чтобы быстро и далеко ездить на работу и по делам через парки и по тротуарам, иногда даже по дорогам. То есть компромисс качеств ради достижения конкретной утилитарной цели. Лично мне трудно судить о необходимости "циклокросса" — у меня есть велики на все случаи жизни и нет желания менять их на нечто "универсальное".

Что Вам нужно — Вам же и виднее, я лишь делюсь опытом.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Мій гараж

Та я сам не фанат циклокросів (та і турінгів тоже), колись пробував на рамі короткого євротуриста цк зібрати (рама по геометрії як в В555 тільки задні пера чуть довші) — якось незручно по бездоріжжі було їздити на ньому, вроді і не трясло сильно, але шось не то було. На дорожнику набагато більше подобається наприклад через поле чи ліс проїзжати, і довгий євротурист тож норм був в тому плані. Напевно поки відкладу фрейм може потім придумаю, шо на ньому зібрати.

Re: Мій гараж

Arioh, Ви заплутались у поняттях  img/bs  Зручними мають бути утилітарні велосипеди по типу дорожників і круїзерів.  Туринги це вже компроміс зручності, аеродинаміки і КПД для дальніх дистанцій. А ЦК, шосери, фікси, всілякі маунті є вузькоспеціалізованими машинами для досягнення найвищих спортивних результатів. У спорті зручність нікого не колише. Циклокрос впровадили шосейні гонщики- найконсервативніші любителі велосипедів, для яких традиції часто вище здорового глузду.

Re: Мій гараж

CustoмBicyclь пишет:

вище здорового глузду

це точно img/bj  в здоровому глузді на шоссері в болото не полізеш.

Spoiler

Мій гараж

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

Короче забив я на облегчайзинг стартона, ну його. На пластмасовому сідлі неможливо їздити, а пластмасові педалі і втулку з низьким фланцем якось не по фен-шую на фікс ставити  img/ag .

Мій гараж

Отак більше подобається набагато
Ше на рахунок системи думаю, ця якось не дуже вписується та й люмінієва зірка на 42 зуба врятлі довго проживе на фіксі ну і передача 42/15 заслаба, думаю 46/15 або 48/15 якраз буде. І раму перекрасити треба, поки в пошуках малярки з адекватними цінами, в крайньому випадку прийдеться пф-м  img/ac .

На Україну поставив вилку від довгого стартона, якраз норм вписалась і каретка все ще досить високо.

Мій гараж

Вроді навіть по кольору більш менш вписується. На переднє колесо прийшлось кросову швабру поставити, одна з кенд виявилась крива, рівно забортувати її просто нереально  img/ac . Хоча вел по асфальту гірше точно їхати не став, впринципі не раз бачив коли назад слік або кубік ставлять, а на перед з трохи злим протектором. Руль цей пре, кращий того білого такої ж форми, цей більш тонкостінний і вібрації дуже добре гасить. Купив ше нарешті 100вт паяльник і стальну проволоку, взяв 0,8мм 0,4 тупо ніде нема, попробую напевно на днях шприхи паяти.